Mun pojat (5v ja 6v) ja iskä tulivat just seikkailuretkeltä sisälle :)

Vierailija

Ihanan näköisinä posket punaisina ja ihan innoissaan :D

Lähtivät tuossa 21 aikaan iltapalan, iltapesun ja hampaanpesun jälkeen.

Tänään alkoi meidän iskälle pieni talviloma ja sen kunniaksi aateltiin jotain ekstraa keksiä,varsinkin kun pojat on olleet aivan järjettömän kilttejä ja auttaneet mua kun oon ollut nyt 2 vkoa vuodelevossa.

Tää oli niinkuin palkinnoksi :)

Hiippailivat pihalla etsimässä eläinten jälkiä yms :)

Nyt ne on jo sängyssä,iskä lukee vielä iltasadun ja sitten nukkumaan :)

Kommentit (10)

Vierailija

kertaa kahteen vuoteen, poika oli aivan innosta pinkeä. Selitti kaikista hyppyreistä ja liirailuista niin, ettei meinannut kieli ehtiä mukaan, kun niin nopeasti piti kertoa... Aika kelkkailulle oli myös meillä hiukan outo, lähtivät vasta klo 20 ja tulivat sisälle vähän jälkeen klo 21, mutta eipä se pe-iltana maailmaa kaada!

Vierailija

eli on se nukkumaan meno aika toki jo mennyt mutta sehän siinä sitä seikkailua olikin,kun sai yöllä ulkona (hui... heh) olla ja seikkailla :D

Nyt ne jo nukkuukin joten mun pelko siitä,ettei ne malttais sit nukahtaa osoittautua vääräksi :)

ap

Vierailija

Eipä lasten ilahduttamiseen todella kummoisia tarvita,eikä aina tarvitse kuluttaa rahaa,antaa materiaa tmv,tämä on sitä kaikkein parasta mistä lapselle todella saattaa jäädä aikuisuuteen asti muisto!

Vierailija

on niin perisuomalaisen perusnegatiivinen etta ihan puistattaa. Tuollaisista retkista jaa ne ihanat lapuusmuistot. Kun joku on keksinyt hienon homman niin siihen pitaa heti olla heittamassa nukkumaanmenoaikoja, ihme kun ei imetysta.

Tuleeko nukkumaanmenotarkastaja oven taakse valtiovallan toimesta?

AP, sinulla on hyva mies, anna sille hali minulta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat