Toivoko mennyt?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Noviisina tilasin ticketin alesta tytölleni ihanan välikausitakin (pinkki/vihreäruudullinen) viime viikon torstaina. Tilausvahvistus tuli samantien, mutta pakettia ei näy, ei kuulu:( Visaakaan ei ole veloitettu!?! Laitoin pe ticketille mailia, muttei vastausta ainakaan vielä ole tullut.

Eli heitetäänkö toivo menemään vai mitä sanoo konkarit:)?

Kommentit (4)

Vierailija

Tilaus &rahat lähtivät edellisenä keskiviikkona, olen myös meiliä laittanut, mutta mitään ei kuulu!

Harmittaa vaan kun kevätuutuuksia kohta kaupat täynnä, mutta ei viitsi ostella ennen kuin näkisi että saako mitään tilaamistaan tuotteista!

Vierailija

tilasin 11 päivää sitten ja tänään tuli viestiä, että ovat pakanneet tavarat ja kyselyä yhdestä joka oli loppunut. Eli luulen että siellä oli vaan aika suma niitä tilauksia ja tekevät parhaansa käsitellen ne järjestyksessä. Eivät käsittääkseni veloita luottokorttia ennenkuin tilaus on käsitelty.

Vierailija

Mäkin tilasin jo 12.1 eikä näy ei kuulu. Kolme meiliä olen kyselyä laittanut. Yhteenkään eivät ole vastanneet. Visalla ei näkynyt ostosta verkkopankissa.

Perjantai-iltana tulin jo niin epäileväksi että soitin suoraan luottokuntaan

ja kertoivat että ticketin nettiostot näkyvät kortillani. En huomannut sitten kysyä mikä päivä, varmaan viimeistään 13.1 näkyy ostot siellä.

Missä linee häviksissä pakettini.

:_|

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat