Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun kaveri oottaa vauvaa

Vierailija

naimisissa olevalle miehelle. Pitäis olla onnellinen sen puolesta,mut jotenki vaan mahaa vääntää. Täl miehel aika pienet lapset ennestään. Vauva syntyis joskus heinäkuussa, mut kaveri ei ole vielä kertonut miehelle vauvasta. Mä sanoinn sille viime viikolla asiasta, että pitäisi kertoa sille ukolle, mutta mun kaveri suuttu mulle. Mitä tehdä? Musta tuntuu pahalta sen vaimon ja kersojen puolesta (tunnen nekin). Ei sillä miehelläkään paljoo järkee ole, kun menee tosllasta tekemään.

Kommentit (10)

Vierailija

että eikö täälläkin ole linjat täynnä äitejä. Mitä tekisit itse vastaavassa tilanteessa, jos miehesi tulisi kotiin ja ilmoittaisi, että tulee vauva "tyttöystävälle". Mun maailma romahtaisi.

Vierailija

samassa tilanteessa, eli sun mies ilmoittais saavansa lapsen jonkun toisen naisen kanssa. Jos hyväksyt kaveris tekemiset, niin sittenhän kaikki on ok.

Vierailija

kiva kaveri sulla, on varmaan mun exän uusi, tarina kuulostaa tutulta. Mies tuli sitte yhtenä päivänä kotiin ja latas uutisen, ei siinä siiten kauaa mennyt kun asusteli jo uuden naisensa kanssa.

Vierailija

Mä en tajua, miehessä vikaa, mutta kyllä on naisessakin, jos tahalteen hankkiutuu raskaaksi perheelliselle miehelle, ihan oikeasti, onko se teistä ok? Mä en ainakaan voi kunnitoittaa tollasta ihmistä pätkääkään, onnellista elämää vain heille.

Vierailija

Miten niin kaikki onnellisempia, lapsi ei opi tuntemaan isäänsä eikä isä lastaan, tosi onnellista

Lainaus:

Eivätkö kaikki ole onnellisempia näin?

Vierailija

Lainaus:

Miten niin kaikki onnellisempia, lapsi ei opi tuntemaan isäänsä eikä isä lastaan, tosi onnellista

Lainaus:

Eivätkö kaikki ole onnellisempia näin?

Se olisi väärin sekä syntyvää lasta, tulevaa isää että hänen vaimoaan kohtaan.

Uusimmat

Suosituimmat