Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi oksensi juuri

Vierailija

Onko matka pitkä ja millä sen teette? Jospa lapsi vaan reagoi matkaan jos sitä on kovasti odotettu?

Kommentit (10)

Vierailija

Jos saatte Osmosalia, joka on tarkoitettu tähän, niin olisi hyvä.

Minä lähtisin jos ei olisi kuumetta tai ripulia, vain oksentaminen.

Koneeseen pitää ottaa useita varavaatteita ja niille pusseja ettei haise. Mieluisaa juotavaa nestehukan välttämiseksi. Kannattaa antaa vaikka muutaman minuutin välein teelusikoittain nestettä, kun koneessa vieressä istuu jolloin se ei niinkään tule ylös kuin jos kulauksittain juo. Laitoin mehuun Osmosal-liuosta ja annoin lusikoittain. Lapsi saattaa nukkuakin matkalla, jolloin aika kuluu hyvin.

Jos nyt vaikuttaa että on nestehukkaa, ei kannata lähteä ennen kuin lääkäri on tarkistanut lapsen.

Vierailija

Toivottavasti selviätte säikähdyksellä ja tuo oksentaminen jää siihen kertaan.

Saatte onneksi matkan hinnan 90 % takaisin, kunhan vaan muistatte hankkia lääkärintodistuksen sairaudesta.

Vierailija

Mulla on matkapahoinvoinnista kärsivä lapsi muutenkin, niin että joka reissu on sama kuin olisi oksennustautisen kanssa liikkeellä. Monta vaihtovaatekertaa mukaan.

Vierailija

Lainaus:

Mulla on matkapahoinvoinnista kärsivä lapsi muutenkin, niin että joka reissu on sama kuin olisi oksennustautisen kanssa liikkeellä. Monta vaihtovaatekertaa mukaan.

Vierailija

l'htöä mahatautisen kanssa. Eri asia on jos yrjö nyt jäi tähän yhteen kertaan. Sun sietäis saada itse joku tarttuva vittumainen tauti jonkun välinpitämättömän tyypin takia.

Uusimmat

Suosituimmat