Mistä saisi edullisesti ihan perus äitiyspaitoja, jotka olisi ns vartalonmyötäisiä?

Vierailija

Siis ihan peruspaitoja joissa huomioitu kuitenkin vatsan kasvu eli olisi masun kohdalla kuitenkin venyvyyttä/tilaa ja pituutta paidalla saisi kuitenkin olla :)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lainaus:

Etkö vielä ole hokannut, että ei-raskaana olevat käyttävät kaapumaisia tunikoita, mutta raskaana olevat sen sijaan vartalonmyötäisiä. Siksi ehdotuksesi ei ollut hyvä..

Löysä tunika + vauvamasu = tiukka paita

=D

Vierailija

Kiristävät rinnoista tai mahan päältä. Olen muuten hoikka, edelleen, mutta maha on iso.

Ellei sitten osta jotain todellista kaaputunikaa...

Lainaus:

Perus-tunikoita on kaupoissa pilvin pimein. Nekin naiset, jotka eivät ole raskaana, näyttävät tunikassa siltä kuin olisivat...

Vierailija

Nyt kun olen pessyt niitä, niin kaikki muoto on mennyt, jousto jäänyt olemattomiin (venyneitä siis). Benettonin mamma-paidat ovat muuten yhtä huonolaatuisia kuin H&M:n..

Laadukkaita ovat olleet Espritin äitiyspaidat (netistä voi tilata, tilaa omaa ennen raskautta olevaa kokoasi). Lisäksi Boob-merkkiset imetyspaidat ovat hyviä. Ne on myös satsaus tulevaisuuteen, kun tarvitset imetyspaitoja kuitenkin myöhemmin. Boobin paidat menivät mulla ainakin koko raskauden loppuun saakka. Ja pesussa palautuivat aina napakasti vatsasta litteiksi, vaikka vatsa olikin venyttänyt.

Vierailija

Mä oon tykänny ihan sikana missymomin äitiyspaidoista! Ne on just tolleen kivasti vartalonmyötäisiä ja todella hyvän pituisia eli pitkiä! Hintahan nyt ei ole mitään henkkamaukan tasoa, mut ei kyllä ole laatukaan, siis henkkamaukan vaatteethan menee kuukaudessa nyppyisiks jos niitä oikeasti käyttääkin. Missymom on viel kaiken lisäks suomalainen. Ja niihin paitoihin saa samalla hinnalla aivan ihania printtejä! Kannattaa käydä tsekkaa, niiden äitiysvaatteet on muutenkin tosi kivoja! Osoite on --> missymom.net

Vierailija

Mulla oli ainakin niin ulospäin työntyvä maha, että tavalliset paidat eivät käyneet edes masutuubinkaan kanssa.

Mulla on Boobin ja H&M:n paitoja. Kummissakaan ei mitään vikaan yhden raskauden jälkeen.

Vierailija

Yksi huppari ja yksi neulepaita joka on vartalon myötäinen pepun alle ja siinä on naru jonka voi solmia taakse. Nää saa riittää mulle raskausajaksi. Eihän niitä käytetä ku sen 4kk suunnilleen kun ei niitä voi ihan alussa pitää.

Vierailija

suurimmasta osasta ei edes tiedä miksi nissää lukee Mama???

Trikoopaidat erottaa tavallisesta 1cm pidempi etupuoli.... Anteeksi???

Osta masutuubi niin käy ihan tavallisdet trikoopaidat loppuun asti ellei maha nyt ihan maailman puolikas ole.

Tää on paras: http://www.pikku-papoose.fi/kauppa/product_info.php?cPath=26_29_72&produ...

Oikeasti tarpeeksi pitkä eli rintojen alle kun laittaa yläreunan niin alareuna on minihamen helman kohdalla :D

Vierailija

ei se vatsa niin paljoa kasva, etteikö näyttäisi hyvältä päällä. olet vissiin valmiiksi hoikka, koska haluat käyttää tyköistuvaa.

joskus kauniita raskausmasuja ollut mullakin... kiva kulkea kesälläkin:)

Vierailija

tukivyötä joka peittää mahan ja vois käyttää normaaleja vaatteita, mutta mun mielestä ei ole järkeä pilata niitä normaaleja vaatteita, kun niitä vielä kuitenkin raskuden jälkeen tarvitsee.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat