Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

N. Mikkonen: " olen saanut valtavasti hyvää palautetta! "

Vierailija

"Vihdoinkin on löytynyt joku joka saa suunsa auki"

ok.. ehkä mulla on pienet ympyrät, mutta luulotteleeko Mikkoska itselleen että on saanut hyvää palautetta vai oikeastiko joku sitä kannustaa?

Yhden Mikkosta puoltavan kommentin olen lukenut ja varmaan sata negatiivista.

Kommentit (9)

Vierailija

En ymmärrä oikeasti, miksi mikkoska haukkuu työssäkäyviä äitejä. Mitä se on siltä pois? Tuntuu kurjalta, että kotiäidit leimataan yhden hölmöjä mielipiteitä omaavan kotiäidin puheiden takia idiooteiksi...En pidä päiväkotia aivopesupaikkana...sehän on mun työpaikkani sitten, kun kuopus on vähän isompi...

Nyt olen tyytyväinen, että voin hengailla lasteni kanssa, vaikka onhan päivä täysi kulkemista kerhoon, muskariin, tanssikouluun, jumppaan ja vielä päiväunet ja ruoanlaitto. Siivous jne...Yritän, että lapsillani on sosiaalisia suhteita ja virikkeitä, kuten päiväkodissakin!

Älkää nyt työssä käyvät äidit luulko, että me kotona olevat teitä huonona pidetään! Äitiys on sitä, että rakastaa lastaan ehdoitta:)

Vierailija

Ja voihan noita natsikotiäitejä muitakin olla. Heitä, jotka kokevat että heitä ei arvosteta ja muiden naisten työssäkäynti on heiltä pois, mutta silti pitäisi saada lisää rahaa kotihoidontukeen.

Mikkonen on tänään Arto Nybergin haastateltavana. Tekisi mieli katsoa, miten Nyberg pärjää sen kanssa.

Vierailija

jos niin paljon nekatiivista palautetta tuli kuitenkin, tuskin kauheesti positiivistä...työssä käyviltä äideiltä kuitenkaan.

helppo on sanoo et koti on parempi kuin tarha, min mä sitten sen mukulan pistän jos laskut ja lainat on niskan päällä kok ajan...

.....jaa nina mikkonen lupas nekin sitten hoitaa vai???

mies siellä sinut elättää, et sinä miestä ja perhettä ja taloutta kuitenkaan yksin pidä pystyssä...jos kotonona äidit pitää olla nyrkin ja hellan välissä, niin se aika on jo eletty, ei taas...ne jotka siellä haluaa olla nostan hattuu...

mut lapsi saa omaa virikettä kun pääsee tarhaan, ja ne kaveritkin on siellä...

totta kai haluaisin olla lapsen kanssa, mut rahat ei nykypäivän riitä...kun ei sitä nyttenkään kauheesti ole....

tää elämä on tätä, kaikki ei mee sillain kun nina mikkonen tahtoo....mus pisti vielä vihaksi kok saamarin akka...mee hoitoon eli töihin ja elä niinkuin muutkin vähäpalkkaset naiset niin tiet mitä todellinen elämä on

Vierailija

Törkeää käyttää lapsia oman julkisuuden luomiseen.

Tuli sellainen tunne että on elänyt punkkerissa lukee arvo ylppöä sotavuosilta ja ei tiedä mitään miten nyky-yhteiskunta toimii. "ennenvanhaan kaikki oli paremmin".

Lapsen hyvinvointi lähtee äidin ja isän hyvinvoinnista.

Naiset takaisin kotiin ei hyvältä kuulosta . Erikoistapaukset päiväkoteihin. Nainen kuulostaa Hitleriltä.

Vierailija

kertoo että hänen TYÖsähköpostiinsa on tulvinut negatiivista palautetta tyyliin "kuinka voit olla noin typerä"

pöyristyttävimipiä ei halunnut edes laittaa....

Uusimmat

Suosituimmat