Mistä syystä olet miehesi kanssa?

Vierailija

Minä mukavuudenhalusta ja tottumuksesta

Kommentit (7)

Vierailija

Olen mieheni kanssa siksi, että hän on puuttuva puoliskoni, täydentää minun puutteitani ja tukee tarvittaessa. Hän on kaikki mitä tarvitsen.

Sen lisäksi hän on myös loistava isä ja rakastaja sekä paras ystäväni! Eiköhän noissa tarpeeksi syytä olla yhdessä?!

Vierailija

En haluaisi ikinä elää ilman häntä. Ja joo, olen kokeillut, olimme reilu kymmenen vuotta sitten 4 v erossa, ja onneksi saimme toisen mahdollisuuden.

Vierailija

ja minä halöuan vauvalle vielä sisaruksia ainakin yhden. ajattelen usein mieheltä salaa niin, kun mies on niin rasittava, itsekäs ja laiska ja omahyväinnen. Selvinppäin ei puhu mitään. Haluaa vain jatkuvasti omaa aikaa. Juopottelee kerran viikossa vaikka meillä on tuo pieni vauva. Kännissä sitten sössöttää että rakastaa meitä. Ajattelen usein että teen tuon kans vielä toisen lapsen ja sitten heitän se menemään.

Vierailija

Osasyynä on tottumus ja tapa. Laiskuus on yksi suurin syy siihen että olemme yhdessä, olisi nimittäin rasittavaa ja vaivalloista alkaa setvimään mitään virallisisa juttuja ja etsimään asuntoja yms.

Toisaalta hän on todella hyvä isä lapsellemme ja kyllä meillä on ihan kivaakin yhdessä perheenä. Sitä en haluaisi rikkoa, mutta suurta rakkautta meillä ei kai koskaan ole ollutkaan.

Ajauduttiin kerran vaan yhteen ja siihen jäätiin. Välitän hänestä kovasti ja hän on ihana ihminen, mutta rakkaus....Sitä en usko olevan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat