Mikä mun kropassa on vikana?! Lihon kyllä helposti, MUTTA kuppikoko ei muutu! Olen lauta!

Vierailija

BMI on nytkin noin 22 mutta kuppikoko on ja pysyy AA:n ja hyvin niukan A:n välillä. Harvoissa liiveissä siis sopii A.

Mikä ihme minussa on vikana? Kun olin tästä 5 kg hoikempi, muut sanoivat: "Hanki läskiä luiden ympärille niin rinnatkin kasvavat"... Just joo! Paljonko läskiä pitäis hankkia? 20 kg? Nytkin kaikki tulleet kilot ovat menneet vatsaan ja reisiin. Kiitos vaan....

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Hanki läskiä luiden ympärille niin rinnatkin kasvavat

Tuo on niin ärsyttävä kommentti. Kun ei kasva niin ei kasva, kokeiltu on. Reidet ja lantio kyllä kasvaa. Löydä siinä sitten sopivia vaatteita kun ala- ja yläkroppa on ihan eri paria.

T. Rinnaympärys 77 cm.

Vierailija

nopeasti ja vääränlaisella ruokavaliolla. Liian rasvainen ruoka ja nopea lihominen ei yleensä takaa kaunista pyöristymistä. Monipuolinen ruokavalio, vitamiinit ja riittävän pitkä aika lihomiselle antavat yleensä paremman lopputuloksen. Mutta geenitkin tietysti vaikuttavat.

Vierailija

Mulla on pienet rinnat joiden kokoon ei ole vaikuttanut raskauskilot eikä imetyksetkään, mistään hinnasta en tahtoisi isoja rintoja jotka sitten ennemmin tai myöhemmin roikkuvat,kääk. Ennemmin pidän itseni timmissä kunnossa niin että sirot rinnat saavat parikseen siron vartalon:)

Vierailija

Mutta mua on lohdutettu sillä että miettiä miltä ne isot tissit näyttää vähänkään vanhemmalla iällä.. ei nekään ikuisesti kauniina ja kiinteinä säily. Painovoima tekee tehtävänsä ennemmin tai myöhemmin.. =)

Vierailija

Ja just niin päin, että rinnat ei pienene, vaikka laihtuisin alipainoiseksi. Mun kuppikoko on 75DD, ja paino on vaihdellut 54:n ja 68:n kilon välillä. Pituutta on 171 cm.

Vierailija

Juu en tykkää tästä kropasta, en.

Vähän lohduttaa, että on kohtalotovereita... Mutta joo kiitos sinulle joka tulit tänne brassailemaan rinnoillasi jotka eivät pienen vaikka laihdut. Kiva kiva... sehän se auttoi.

Silläkin tosiaan voi lohduttautua, ettei sitten vanhana ole "mitään" mikä repsahtaa. Tosin oma äitini (pienirintainen nuorena) lihosi vanhoilla päivillään ja sai sitten lisää muhevuutta rintoihin. Vaan ketä ne tissit mummoikäisenä lohduttaa..?

ap

Vierailija

Onnellisia ovat ne, jotka lihovat "tasaisesti" kauttaaltaan. Tyypillisesti "päärynävartaloinen" johon ilmeisesti sinä kuulut lihoo juuri vyötärön seudulta, reisistä...Rinnat on pienet ja alaosa isompi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat