kertokaa neuvoja miten saisin avopuolisoni

Vierailija

lopettamaan tupakan polton?? haluaisin että hän lopettaisi ennen lapsen syntymää... siihen kuitekin on vielä noi puoli vuotta mutta kuitenkin...

Kommentit (6)

Vierailija

tuntuu tosi epäreilulta että itse joudun luopumaan hankkeista kun toinen taas tuhlaa ihan huoletta vaikka tietää ettei rahaa ole ylimääräistä!

Ja kyllä... Avopuolisoni on muuten kaikin puolin maailman ihanin ihminen :) rakastaa ja hellii :)ja yleensä tekee kaikkensa etten suuttuisi mistään ym :) vaikka joskus kyllä kiehahataa hänen siivottomuus mutta silloin tehoaa pieni huuto jos olen juuri siivonnut yms... Hänen ei tarvitse kotona tehdä juuri mitään. Ainoastaan omat jälkensä saa siivota ja eikös se kuulu kaikille, mutta usein sekin jää häneltä..

Tai minulle riittäisi edes se että polttaminen jäisi töihin... Toivottavasti esikoisemme antaa hänelle riittävästi syytä lopettaa.

ap

Vierailija

vituttaa kun on rahat joskus tiukilla niin kyllä tupakkaan aina riittää rahaa! ja näihin energia juomiin kun juuri niillä rahoilla saa vaikka mitä ruokaa!

Itselleni rahojen ollessa lopussa en koskaa osta mitään sillä ajattelen että olisi jotain syötävää......

Juuri tuota olenkin ajatellut että sitten kun lapsi syntyy niin kädethän haisee samoiten hengitys ja kaikki...

Varmaan meilläkin alkaa se sama nalkutus kuin teilläkin!! Itsekästä se on kyllä totta!

Vierailija

kyllä luulen että illan polttamiset taitavat siinä vaiheessa vähentyä kun pieni syntyy... Ompahan jokin kunnon syy olla polttamatta. Tässä välissä oli aika jolloin hän saattoi polttaa vain yhden tai kaksi töiden jälkeen mutta nyt taas on alkanut tämä hirveä polttamisvaihe....................

ap

Vierailija

se tahto on lähdettävä ihmisestä itsestään, silloin lopettamisella on mahdollisuus onnistua ja olla jopa pysyvä. Kun/jos mies aloittaa "lakon", ole tukena ja tsemppaa....

Vierailija

Mua ainakin VITUTTAA kun ukko polttaa ja haisee aina pahalle!

Meillä kans pieni vauva ja olen sanonut että suoraan tupakalta tulleena en halua ukon lasta hoitavan. Koko ajan saa muistuttaa että onko kädet pesty jne. Inhottaa nalkuttaa aikuiselle ihmiselle koko ajan samasta asiasta .

Olen sanosut että ostan kaiken maailman Nicoretet ja muut ja aina välillä yritän että josko pystyis edes vähentää- ensin illan viimeinen tupakka jne.

Mutta ei, ITSEKÄS on.

Ja välillä olen kysynyt että mitäs sitten kun pitäis olla ostamatta tupakkaa että saa ostettua jotain sillä hetkellä tarpeellista. Kuulemma aina on rahaa. Niin , ainakin että saa tupakkaa!

Että hyvää sunnuntaita vaan kaikki tupakoivat....

Vierailija

Tosin sillä erotuksella että vauva on syntynyt jo yli puoli vuotta sitten, eikä miehen tupakointi ole loppunut. :( Aluksi kyllä vähentyi mutta nykyään polttaa kuten ennenkin.Itse lopetin kun tulin raskaaksi ja niin mieskin lupasi lopettaa kunhan vauva syntyy.

Olen siitä aikani nalkuttanut ja luvannut vaikka mitä, mutta eipä hän vaan lopeta.

Rahasta se kun ei ole kiinni, ainakaan vielä, mutta saa nähdä miten tilanne muuttuu kun omat tuloni pienenevät kun jään kotihoidontuelle. Itsellä kun on sama homma että jos haluan itselleni jotain niin mietin tarkkaan ostanko. Lisäksi ärsyttää se kun mies syö tosi epäterveellistä ruokaa. Itse kun olen karkkilakossa ja yritän syödä terveellisesti.

Tämmöistä valitusta tällä kertaa. :) Muuten mieheni on kyllä ihana, mutta nuo tavat kun saisi kitkettyä niin ei tarvitsisi nalkuttaa. Mutta mitenpä muutat toisen elintapoja? Kertokaa!

Jännä kun se ei ennen haitannut mitenkään vaikka mieheni söi roskaruokaa. Söin toki itsekin mutta en niin paljoa. En haluaisi epäterveellisten elintapojen siirtyvän lapselle perintönä! Vaan haluaisin opettaa hänelle terveelliset elintavat kotona, mutta miten toteuttaa se kun toinen syö ihan eri tavalla. Toki on fyysisessä työssä, joten kuluttaakin eri lailla, mutta koen tärkeäksi miettiä näitä juttuja ennen kuin lapsi alkaa syömään samaa ruokaa kuin me. No nyt menee kyllä aiheen vierestä! Sori. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat