Mitä teen: löysin mieheni laukusta kondomin

Vierailija

Yhdessä ollaan oltu jo yli 10v ja lapsiakin on. Seurustelun alkuvaiheessa jäi kiinni yhden illan kännijutusta mutta sen jälkeen ollut kaikki ihan ok. Nyt hain hänen laukusta yksiä papereita ja tuli sitten löydettyä yksi irrallispakattu kondomi. Me emme sellaisia käytä joten...mitä mä nyt teen? Periaatteessa se on voinut olla jonkun kaverin antama jollain reissulla ja sitten tunkenut sen vain laukkuun mutta silti epäilyttää. Miksi olisi laittanut sen talteen jos ei ole lainkaan aikomusta sitä käyttää? Voiko miehet olla niin ajattelemattomia, siis jos ei aikomusta käyttääkään? Otanko asian puheeksi miehen kanssa ja miten? En saa ajatuksiani kasaan, kädetkin vain tärisee. Auttakaa mua keksimään miten mun pitäis toimia.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Lainaus:

Työkaverilla on upea vaimo, ihanat lapset, omakotitalo yms.

Hänellä oli korsu lompakossa! Kysyin miksi sulla tuollainen on tuolla. Mies sanoi, että varmuuden varalta on aina miehellä oltava kumi matkassa, vaikka ei olekaan "sellaista" suunnitteilla.

Meni vähän maku koko miehestä...

Siis tällä työkaverillahan siis oli korsu lompakossa. Varmuuden vuoksi, jos syttyisi sota. Perhekin voisi sitten kömpiä sinne suojaan.

Vierailija

hankkii uusia lisää sitä mukaa kun vanhat käytetään, nyt oli vielä yksi jäljellä....

naiset ne vissiin taitaa yleensä olla niitä tyhmiä ja sinisilmäisiä.

tokihan kaikki mammatkin kantelee hoitolaukussa lasten vaippojen seassa kondomipaketteja, ihan vaan huvikseen. ja selityskin on aina valmiina miehelle kun se sieltä ne löytää...

Lainaus:

Ei se mies nyt niin tyhmä olisi, että jos muut olisi käyttänyt, niin olisi jättänyt yhden käyttämättömän laukkuunsa... Ellei tarkoituksella halua "jäädä kiinni". Ja ap:n tapauksessa oli kyse yksittäispakatusta!

Vierailija

Kasin mies pohti pitkään, ettei mitään aids-valistuskumeja ole jaettu vuosikausiin ja että kyseinen kumi on tarkoitettu käyttöön kun ensin se on saatu/hankittu ja sitten otettu oikein laukkuun talteen. Työkaveria veikkasi toiseksi naiseksi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Työkaverilla on upea vaimo, ihanat lapset, omakotitalo yms.

Hänellä oli korsu lompakossa! Kysyin miksi sulla tuollainen on tuolla. Mies sanoi, että varmuuden varalta on aina miehellä oltava kumi matkassa, vaikka ei olekaan "sellaista" suunnitteilla.

Meni vähän maku koko miehestä...

Millainen nainen sinä mahdat olla???

Olen tietysti sellainen maksullinen nainen. :P

Vierailija

Lainaus:

Miksi olisi laittanut sen talteen jos ei ole lainkaan aikomusta sitä käyttää? Voiko miehet olla niin ajattelemattomia, siis jos ei aikomusta käyttääkään? Otanko asian puheeksi miehen kanssa ja miten? En saa ajatuksiani kasaan, kädetkin vain tärisee. Auttakaa mua keksimään miten mun pitäis toimia.

Kysy nyt kuitenkin ihmeessä puolisoltasi mitä hän on aikonut kumilla tehdä.

Vierailija

kondomeja, ja mistä ihmeen syystä?

sama asia miehesi kohdalla, ei mitään järkevää syytä.

ja noille jotka lohduttelee että vain yksi ja sekin käyttämättä, no mihin on huvennut se koko paketti jos yksi vain on jäljellä, ja ei kai ap:n petturimies mitään niitä käytettyjä laukussaan enää kantelisikaan!

kaikkea sitä naiset haluaakin uskoa ja silmänsä ummistaa ihan kivenkovilta faktoilta....

sanoisin kanssa että selvä homma.

nimim. liian monessa elämänkoulun sopassa koulittu

Vierailija

sain työkaverilta ja laitoin laukkuun...

Vaikka mun mielestä siinä ei mitään järkeä ole. Kyllä mä luulisin että kaikilla ne kondomit kulkee mukana ihan tarpeeseen.

Vierailija

kortsusta. Mutta mistä sitä silti tietää ettei niitä ole ollut enempää... Täytyyhän niitä pari olla, jos ei ole oman vaimon kanssa tottunut käyttämään, niin voi mennä pieleen se eka...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat