Nolasin sit itseni. Toivottavasti ei tuu seurauksia...

Vierailija

Olin menossa lasten (3 kpl + olen viimeisilläni raskaana) kanssa hissiin ja koska mulla oli pulkat kädessä johon oli kastattu märkiä hanskoja sanoin lapsille että älkää päästäkö sitä ovea mua päin. Ja lisäsin siihen sit vitsinä "tai tulee turpiin"... No eikös siellä hississä ollut vanha pariskunta joka kuuli tuon.

Ja lapsetkin menivät hiljasiksi joko ujouttaan tai siksi kun ainakin vanhimmat tajusivat että nyt mä nolasin itseni...

Siihen se ukko sitten sanoi että ujostuttaako vai pelottaako että lätty lätisee.

Jep.

Jos lastensuojeluviranomaiset koputtavat joku päivä ovelle niin just...

Kommentit (13)

Vierailija

Oma kohta 5v on kuullut päiväkodin pojilta: "ne uhkaa, että tulee turpia!".

Lainaus:

En siis mikään täydellinen mamma ole, mutta juuri tuota ongelmaa minulla ei ole :)

Inhoan rumaa kielenkäyttöä yli kaiken.

Vierailija

Lainaus:

...ja huumorimiehiä taisi olla tuo hississä ollut ukkokin, tokaisustaan päätellen :))

Juu ja kyllä nolottaa.

Ehkäpä nyt opin jotain taas...

Mut kyllä meidän lapset ottaa tuollaiset jutut ihan huumorilla. Varsinkin kun sanoin sen keveään äänensävyyn.

Välillä mä "pistän niitä vessanpönttöön" tai "heitän roskiin" kun eivät tottele...

T: ap

Vierailija

tosin silloin lapsia ei ollut, olimme menossa hissille ja mieheni joka on hyvin kiltti ja hyväkäytöksinen ihminen, mutta jonka huumori joskus vähän omituista, tokaisi minulle siinä jutellessamme jotain tyyliin "tuus nyt perkeleen ämmä siitä tai tulee turpaan" hississä sattui olemaan naapurin vanhempi ja aina niin kohtelias mies, joka katsoi meitä kauhuissaan. Kyllä miestä nolotti eikä ole tainnut sen koommin tällaista huumoria viljellä...

Vierailija

Varmaan karsea tilanne,mut ne varmaan tajusi että oli kyse vitsistä! Ja lapsesikin arvatenkin tietävät että se oli vitsi.Voin kuvitella että sua nolottaa... Unohda koko juttu. Iso halaus. t. kolmen lapsen äiti joka myös raskaana

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

...ja huumorimiehiä taisi olla tuo hississä ollut ukkokin, tokaisustaan päätellen :))

Juu ja kyllä nolottaa.

Ehkäpä nyt opin jotain taas...

Mut kyllä meidän lapset ottaa tuollaiset jutut ihan huumorilla. Varsinkin kun sanoin sen keveään äänensävyyn.

Välillä mä "pistän niitä vessanpönttöön" tai "heitän roskiin" kun eivät tottele...

T: ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat