Mitä laihduttajat syötte?

Vierailija

Kaikkialla suositellaan vähähiilarista ruokavaliota, mutta mitä söisin leivän, perunan ja pastan asemasta? Työpaikan ruuan sisältää aina noita ja kotonakin laitan lapsille noista em. ruokaa. Hedelmät, vihannekset ja liha ei yksistään mulle riitä. Vatsakaan ei toimi, jos en voi syödä leipää ollenkaan...

Kommentit (3)

Vierailija

vähemmän kuin ennen. Ja olen jonkun verran lisännyt kasvisten ja juuresten osuutta ruoissa. Noudatan lautasmallia: puolet lautasesta täytetään kasviksilla/salaatilla, neljäsosa perunalla/riisillä/pastalla ja neljäsosa lihalla/kanalla/kalalla/kananmunalla. Enkä syö kuin sen yhden annoksen. Pidän myös päiväkirjaa ja lasken kaloreita/pv-pisteitä, sillä loppujen lopuksihan laihtumisessa on kyse pelkästään matematiikasta: pitää osata syödä vähemmän kuin mitä kuluttaa.

Vierailija

Välipalaksi saatan syödä kourallisen pähkinöitä, joka täyttää jo tosi hyvin. Minä noudatan painonhallinnassani South Beach dieettiä, joten nyt kahden viikon ajan en syö hedelmiäkään. Sitten jo helpottaa ja saa ajoittain syödä hedelmiä ja leipääkin. Muista juoda tarpeeksi ( min 8 lasillista/päivä ). Tsemppiä painonpudotukseen!

Vierailija

Minä en ole mitenkään vakuuttunut vähähiilarisen ruokavalion terveellisyydestä ainakaan kaikille ihmisille. Meillä syödään tummaa riisiä, tummaa pastaa ja ruisleipää ja välillä vaaleampiakin versioita. Ihan normaalin lautasmalli-idean mukaan yritän syödä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat