Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla on aivan kamala morkkis eilisestä baarireissusta.

Vierailija

olen tanssinut kuin mikäkin idiootti baarin pöydällä ja keimaillut miehei edessä muille miehille jankuttaen miehelle etkö ole ylpeä kun muutkin miehet minua haluavat yms..

olen mennyt puhumaan asiakkaani omaisille ja en edes kunolla muista mitä hälle selitin. huoh kun pitääkin olla typerä ja juoda itsensä sellaiseen kuntoon.

HÄVETÄÄÄ

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ei helvetti kun pitää olla tyhmä.

no toisaalta en mitään kummosempaa sille sanonut.kysyin mitne tämä asiakas voi ja jotain tuollaista..alle 5min senkanssa siinä puhuin.

mutta myös se mitä olen miehelleni sanonut ja mitne typerältä olen näyttänyt kun olen kännissä tanssinut ja luullut olevani kovinkin seksikäs. ei prkl

-ap-

Vierailija

voin kuvitella millainen olo sulla on..toi asiakkaan omaisille puhuminen on ihan viisainta tehdä kännissä jossain baarissa :), siitä jää niin hyvä mieli kaikille osapuolille..hehhee..Itsellä ollut joskus niin pahoja morkkiksia että on pää meinannu räjähtää pelkästä henkisestä tuskasta, ihana ajatella että toisella on tosipahakännisekoilumorkkis, tuo jotain sadistista tyydytystä, vaikka pääasiassa oon henkisenä tukena...

Vierailija

Kannattaa juoda enemmän (et menee muisti :-)

Kannattaa bailata toisessa kaupungissa (et enimmäkseen tulee vain uusia tuttavuuksia)

Kannattaa olla armollinen ja suhteellisuudentajuinen.

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, tuskin ne muutkaan ihan skarppina oli.

Vierailija

Sitä saattaa morkkiksen kourissa luulla asioita pahemmiksi kuin sitten ovatkaan. Eli aika usein sitä humalassakin pelaa jonkinlainen kontrolli - vaikka sit lopulta ei muistaiskaan illasta mitään.

Vierailija

sust on varmaan tuntunu olo sillä hetkellä tosi seksikkääältä ja olet vain tuonut sen oikein komeasti tanssimalla esille...ja varmaan kokeillut samalla ne pari uutta tanssiliikettä mitä oot telkussa nähny, mut et oo päässy viel livenä kokeilee ja esittään. Älä nyt turhaan morkkistele, hauskaa on ollut vai mitä?!?

Vierailija

hauskaa oli siitä ei pääse mihinkään..ois vaan voinu sillon miettii onko tänään enään niin hauskaa:(

sen vaan monesti unohtaa että seuraavakin päivä ja viikko on elettävä ja mentävä ihmisten ilmoille.

mieskin tasaseen tahtiin vittuilee tuosta eilisestä.

-ap-

Vierailija

Lainaus:

*omaisille*? Omaisethan ovat kuolleen ihmisen sukulaisia.

Eikai omaishoitaja ole kuolleenhoitaja tai jos pyydetään esim. sairaalassa lähiomaisen tiedot jolle voi soitta jos jotain sattuu, nii eihän se tarkoita et sä kuolet sit siel sairaalassa jokatapauksessa...

Vierailija

että alkoholi ei sovi kenellekkään!

Kännissä on tullut tehtyä niin törkeitä mokia ettei mitään rajaa.

Ja kuinka monta kertaa aivan järkyttävän krapulan kourissa on vannottu ettei enää koskaan, mutta silti taas sen kivan nousuhumalan toivossa lähdetään "parille" joka ei koskaan jää siihen pariin.

Ihminen on outo eläin, se ei opi virheistään yhtään mitään, vaan toistaa niitä vuodesta toiseen.

Vierailija

Sori mutta naurattaa, ei silleen vahingoniloisesti, vaan kun kuulostaa niin tutulta, eli kaikki joskus mokailee hirveessä kännissä, huuomenna on jo parempi fiilis. :)

Vierailija

petin miestäni. menin suutelemaan toista. en siis seksiä harrastanut mutta kuitenkin. kamala olo. tottakai kerroin miehelleni ja onneksi antoi anteeksi.

En tekisi mitään tuollaista selvinpäin, en edes ajattele muita miehiä sillä tavoin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat