Mitä kannattaisi pyytää tuomaan Intiasta?

Vierailija

Mies lähti työmatkalle, ekaa kertaa Intiaan. Enkä oikein tiedä mitä sieltä pyytäisi tuomaan?!?

Kommentit (12)

Vierailija

Riippuu tietenkin vähän alueesta, mutta Intiassa saa todella halvalla kauniita helmiä.

Toinen on erilaiset Intialaiset puusta tehdyt käsityöt, enkä nyt tarkoita mitään Buddha patsaita :) Meillä on useita tummasta puusta tehtyjä tavaroita, mm. erilaisia "arkkuja" ja rasioita.

Ja mausteet nyt on tietenkin ihan itsestään selvä asia jota sieltä kannattaa tuoda-

Vierailija

Mies toi Malesiasta niitä syksyllä ja nyt on koko talvi syöty ja tarjoiltu punaista ja keltaista ja vihreää ja vaikka mitä currya vieraille! Huisin hyviä!

Vierailija

kangastavaraa, raakasilkkiä. Niitä olen itse raahannut, kun eivät vie juuri mitään tilaa. Kultakin on Intiassa halpaa, mutta arvokorujen kanssa saa olla varovainen (helmet voivat olla muovia, kulta vain arvotonta romua).

Vierailija

Lainaus:

kangastavaraa, raakasilkkiä. Niitä olen itse raahannut, kun eivät vie juuri mitään tilaa. Kultakin on Intiassa halpaa, mutta arvokorujen kanssa saa olla varovainen (helmet voivat olla muovia, kulta vain arvotonta romua).

Kannattaa ottaa joku paikallinen oppaaksi jos koruostoksille lähtee. Mieheni kollegoineen on käynyt helmikaupoilla asiakasyrityksen sihteerin kanssa. Tämä on hoitanut myös tinkimisen :)

Vierailija

Otat mitat, laitat ne paperille ja tuttavasi vie sen räätälille, valitsee kankaan ja muutaman päivän kuluttua hakee asisi/se toimitetaan hotelille.

Kannattaa myös piirtää malli, millaisen asun haluat, eli malli, millaiset mahdolliset taskut jne.

Kankaita saa halvalla, jos itse ompelee niin esim. silkkikangasta saa lähes "ilmaiseksi".

Vierailija

Minun mieheni käy usein Intiassa ja muissakin maissa Aasiassa. Ei hänellä koskaan ole ollut aikaa siellä erikseen kaupoissa oikein juoksea. Ja puvun tilaaminen on kuitenkin aikaavievä juttu. Ihan eri asia, jos joku menee lomamatkalle, niin silloin sitä voi etsiä ja tilata vaikka mitä. Nykypäivänä työreissut ovat täynnä työtä ja kovin lyhyitäkin matkoihin nähden. Jos jotain saan tuliaisiksi, olen jo tyytyväinen.

Vierailija

Aito hiusta,saat paaaaljoon halvemmalla kuin täältä suomesta (siis jos tietenkin olet miettinyt hiusten pidennystä) ja sitten astut hiusten kanssa liikkeeseen ja pyydät laittamaan ne päähäsi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat