jos sinulla olisi koko ilta vapaata ilman miestä ja lapsia, mitä tekisit? - ev

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

pahanhajuinen retale sais itsestään sen verran irti, että lähtis johonkin illaksi lasten kanssa, niin kutsuisin kylään erään ihanan miehen, joka tuoksuu hyvältä, näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä..ym. syötäis hyvin, ja poltettas yhdessä kynttilöitä..ja kaiken kruunais yhteinen vaahtokylpy hänen kanssaan..hmm..sitä odotellessa:)

Vierailija

Eli mies työmatkalla ja lapset (2 kpl) olivat mummolassa. Olen rv 11 ja töissä kova tahti - joten ilta oli juuri sitä mitä kaipasin. Sohvalla läppäri sylissä löhöämistä, tv:n katselua siinä sivusilmällä, pussi perunalastuja ja tölkki alkoholitonta siideriä. Ihana ilta - en kaivannut mitään ohjelmaa enkä ketään siihen omaan rauhaani. Sitten ajoissa nukkumaan ja piiiiitkä yö. Luksusta!!

Vierailija

Minä olen nyt vapaa-ajalla!!

Kärsin kolmatta päivää todella kivuliaista kuukautisista ja tänäänmies lähti lasten (3) kanssa mummulaan... jippii. Luultavasti tulevat illalla. Tähän mennessä olen lukenut rauhassa, siivonnut (puolivälissä menossa) ja maalannut pari ovea, (mitä en ikinä olisi voinut maalata lasten kotona ollessa) ja järjestellyt tavaroita paikoilleen... ai niin. ja laittanut pari ovilistaa paikalleen (mikä homma myös roikkunut ikuisuuden!!). On kyllä hyvä olo! Kohta jatkuu, kun otan pikku kahvitauon tässä.. :)

Vierailija

sit menisin lenkille ja uimaan, kutsuisin jonkun kaverin kylään ja menisin ajoissa nukkumaan että voisin herätä aamulla aikasin ja pääsisin lenkille.

Vierailija

Ensin kävin koiran kans treeneissä, sitten kaupassa ja kaverin kanssa pitsalla.

Tulin kotiin 15 maissa, siivosin kodin viihtyisään kuntoon ja nyt olen 25min istunu koneella. Kohta otan kirjan ja herkkuja & kääriydyn peiton alle sohvan nurkkaan, ehkä otan torkutkin.

Illalla lämmitän saunan niin, että on valmis kun mies kotiutuu. Lapset jää mummolaan yökylään, haetaan ne kotiin aamulla sitten :)

Vierailija

lähtee jonnekkin, niin minä SIIVOAN!!

meillä mies aina nauraa mun "vapaalle" kun aloitan aina siivoamisen. Mutta mikään ei ole niin ihanaa kun siivota rauhassa kukaan ei sotke samassa tahdissa, ja sitten nauttia kahvia juoden siististä kodista.. aah.. saisinpa vapaata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat