Rv 19 tuli juuri täyteen ja vatsa on

Vierailija

jos tosi iso! En käsitä! KAverillani, joka on samoilla viikoilla huomaa tuskin vielä mitään. Onko normaalia? Odotanko jotain jättiläistä vai voiko tu kasvu jossain välissä sitten laantua ja tasaantua?

En edes ole kovin laiha, ei siitäkään voi johtua. Ihmiset ovat jo muutaman viikon huomanneet, että olen raskaana, enää ei pysty mitenkään peittelemään!

Huolestuttaa, en ole vielä edes puolivälissä raskautta.

Kommentit (6)

Vierailija

Se ei kyllä oikeasti kerro vatsan koosta mitään.

Tykkään isosta vatsastani, koska raskaus näkyy selvästi. Toki on kurjaa olla puolet raskaudesta, koska vatsa vaan senkun kasvaa. No, sehän on vaan väliaikaista.

terv. kakkonen

Vierailija

Noilla viikoilla olin jo ihan selkeästi raskaana...:)

Varsinkin kolmannen kohdalla vatsa oli aika valtava!!

Mutta mun vauvat ovat olleet 4 kilon hujakoilla kaikki ja PALJON lapsivettä!

Ja mitä edemmäs raskaus etenee sitä enemmän noita kommentteja tulee!! Koeta kestää! :)

Vierailija

mitä neuvolassa kommentoitiin masun kokoon ? kyllä ne olis siellä varmaan kertonu jos olis jotain todella huolestuttavaa! mulla oli tosi iso masu mutta mulle tuli n. 30kg painoa raskauden aikana ja 4kg vauva.. ennen raskautta olin hoikka ja olen aika pitkä mutta silti..

Vierailija

Odotan kolmatta ja olen aina ollut isovatsainen odottaja. Aina joku jaksaa vihjailla kaksosista..

Mutta syntyessään ovat olleet n. 3 kg eli eivät erityisen isoja vauvoja. Itse olen lyhyt, joten uskon vatsan johtuvan siitä.

Vierailija

Minä olen melko pitkä (174cm) ja kohtu vielä taaksepäin kallistunut, joten kaiken järjen mukaan ei tällaista kumpua pitäisi olla. Painoa ei ole tullut vielä yhtään lisää, vaikka maha on pallukka. Olisi niin kiva, kun maha olisi vielä vähän pienempi, koska monta kuukautta tässä joutuu mahaa kantamaan...

t. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat