Luottokortin haku S-pankista, tarkastavatko palkkatulot tms?

Vierailija

Eli jos haen S-pankin Visaa ja laitan hieman isommt tulot hakemukseen, niin mitenköhän käy?

Teen osa-aikatöitä, eli Visaa tuskin saisin näillä tuloilla.

Nettihakemuksessa ei pyydetä palkkatodistusta, mutta työnantajan puhelinnumero. Tuskin kovin usein kuitenkaan perään soittavat, vai??

Kokemuksia?

Kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija

mulla S-kortti debit Visa, joka käy luottokorttina ja automaattikorttina ja sillä voi maksaa ostoksia S-ryhmän kaupoissa S-tililtä. Sanoi, että voi nostaa rahaa ulkomailla automaateista, ainakin. En ole vielä ehtinyt tarkemmin tutustua kortin ohjeisiin.

Vierailija

Ap täällä taas. Kyllä meillä maksukykyä riittää, ei se siitä ole kiinni.

Miehellä on ok tulot, mutta vanha luottotietomerkintä, joten ei ole hakenut korttia. Merkintä kylläkin poistuu maaliskuussa, joten sitten varmaan haetaan yhdessä korttia, tai minulle rinnakkaiskortti.

Olis vaan tuo niin näppärä, nytkin missattiin halvat Thaimaan lennot (378€ per nuppi) koska tilillä ei ollut ihan tarvittavaa summaa, palkkapäivää odottaessa..

En muuten usko tuohon että mitään palkkatietoja voivat edes kysellä, ei kai niitä saa tosiaankaan luovuttaa kenelle tahansa kyselijälle.

Vierailija

että suosittelen, jos sinulla on aikaa, kuitenkin menemään ihan S-pankki-pisteeseen tekemään korttihakemuksen, ettei jää mitään epäselvyyksiä. Minua ainakin palveltiin tosi hyvin. Mutta valehteleminen ei varmaan kuitenkaan kannata...

Vierailija

Visa debit= Visa logosta huolimatta PANKKIkortti, ja tuosta Visa ominaisuudesta johtuen tätä sopii käyttää maksuvälineenä ulkomaillakin (Toimii kuten tavallinen pankkikortti, voi höylätä miinukselle ellei kyseessä online varmenteinen joka vastaa visa electronia)

Visa credit= LUOTTOkortti jossa sis luottoraja joka sovittu korttia haettaessa

Visa Debit/Credit= pankki-luottokortti yhdistelmä, maksaessa ja automaatilla valittava kummalta "puolelta" haluat summan veloitettavan

Visa on s-pankin yhteistyökumppani.. Ja Maksuton s-pankin asiakkaille:)

Vierailija

Hain siis S-pankin Visan, nettipankin kautta. Maksuton tosiaan S-pankin asiakkaille. Ei oltu soiteltu työpaikalle, eikä pyydetty mitään palkkakuitteja.

Itsellä tulot vaihtelee, laitoin sen suuremman mukaan. Työnantajaa olin infonnut asiasta, josko olisi jotain soittaneet. Pomo kyllä sanoi että eihän noita palkkatietoja edes saa luovuttaa kenellekään, eli mitä ne sitten voi kysellä soittaessaan? Varmaan vain tarkistaa että kys.oleva henkilö on palkkalistoilla?

Vierailija

Ikävä sitten jos jäät kiinni ja perivät sitten esim. koko luoton kerralaa maksuun. Tulee varmaan myös merkintä johonkin rekisteriin. Varmaan pistokokeita tekevät kuitenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat