Uusperheilyä ihmettelevä

Vierailija

Hei, Av:llä tuntuu juttujen mukaan olevan aika yleistä kysellä neuvoa avioerossa ja miten miehen saa pihalle. Miettikää nyt hyvät ihmiset haluatteko päätyä uusperheeseen. Lueskelin tuota ketjua jos uusperheen äiti ei kestä miehensä aiemman lapsen vierailuja. Eikös se ole oikeastaan aika normaalia ? En minäkään jaksaisi. Kun teillä tulee parisuhteessanne tiukempia aikoja, älkää heti rynnätkö eroamaan. Se on varmin tapa ettei oäädy uurperheen mammaksi, joka joutuu ainakin joka toinen vkl huolehtimaan ex-lapsista. Itse olen tyytyväinen että olen pitänyt ydinperheeni kasassa, eipähän tarvitse toimia uusperheessä ja miettiä ärsyttääkö joku vekara vai ei. Perheen kasassa pito on oikeasti tahtolaji. Olen kai toisinajattelija. Läheinen ystäväni alkoi uusperheen mammaksi (yht 6 lasta perhekunnassa) ja vaikuttaa niin stressatulta ettei ehdi jutella tms...

Kommentit (12)

Vierailija

Mitä ihmeellistä tässä on? Eletään kuin mikä tahansa ydinperhe tai mikä vaan onnellinen, ristiriidaton ja yhteinäinen perhe. Miehellä on nuoruuden suhteesta lapsi, joka käy viikonloppuvierailuilla 2-3 viikon välein. Ei se meitä mitenkään rajoita. Lapsi on täällä tai ei, niin eletään kuin kotonamme, syödään samaa ruokaa ja käydään samoissa paikoissa. Mitään ei jätetä lapsen takia väliin, mutta ei myöskään erikseen järjestetä. Oikeasti mä en huomaa mitään eroa niissä viikonlopuissa, kun lapsi on täällä verrattuna niihin viikonloppuihin kuin ei ole. Ei ne oikeasti vaikuta mitenkään mun onnellisuustilaan suuntaan tai toiseen. Eikä oikein miehenkään.

Vierailija

ovat onneksi vähemmistönä uusperheissä elävistä naisista. Eivät vain ole edes itse vielä kasvaneet aikuisen tasolle. Useimmilla meistä menee ihan hyvin.

Ap ilmeisesti kuvittelee olevansa joku yli-ihminen, jolle ei esimerkiksi koskaan tapahdu sitä, että mies lähtee toisen naisen matkaan. No, dream on... ehkä joskus huomaat, ettei elämä ole noin suoraviivaista.

Vierailija

Uskomatonta paskaa tuo "tahtolaji" jne. jauhaminen. Älä sinä ap - ja muutkaan sinun kaltaisesi pullamössömammat - tulko jauhamaan tuota sontaa tänne, kun ETTE TIEDÄ!

Vierailija

Onko ap:n mielestä uusperheen elämä jotain leikkiä tai ollaan-muka-perhe-pelleilyä?

Kiukuttaa tuollainen alentava suhtautuminen! Meidän uusperheemme ei toimi mitenkään eritavalla kuin mikä tahansa hyvinvoiva ydinperhe. Se että mieheni ei ole lapseni biologinen isä ei näy, tunnu, tai kuulu elämässämme yhtään mitenkään. Meillä on lapsia yhteensä viisi, yhteisiä ei ole. Kaikki perheemme ulkojäsenet, siis neljä omissa kodeissaan asuvaa aikuista lasta, ovat meille kaikki yhtä läheisiä ja tärkeitä.

Vaikka tässä "uusperheilemme" olemme kaikki onnellisia ja tyytyväisiä elämäämme. Meillä kaikilla on sitä mitä tarvitsemme saavuttaaksemme sen.

Vierailija

Tärkeintä on, että valitsee puolisonsa oikein ja pitää hänenkin lapsistaan. Sekin auttaa, että lapset ovat jo isompia ja hyvin kasvatettuja.

Yhteisiä lapsia he eivät välttämättä halua. Lapsia on nyt viisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat