Mikä ihmeen kattolämpö?

Vierailija

Katselin asuntoja ja siellä oli yhdellä omakotitalolla lämmityksenä kattolämpö paitsi kylppärissä. Mikä ihmeen kattolämpö?

Kommentit (6)

Vierailija

ainakin eräässä kuntoraportissa käyttöiäksi sanottiin 20-25 vuotta.

Olen käynyt kahdessa talossa, joissa on kattolämmitys ja minusta se on epämiellyttävän tuntoista, kihelmöi oudosti päässä :)

Vierailija

Jalat jäässä ja päässä hiki.

Kuka älypää on keksinyt että kattolämpö olisi hyvä lämmitysmuoto, lämpö kun ei laske alaspäin.

Taitaa myös rahaa palaa harakoille lämmittäessä.

Vierailija

Aivan ylivertainen! Laajensimme taloamme pari vuotta sitten ja ehdottomasti halusimme siihen myös kattolämmön.

Siis katossa on paneleiden toisella puolella isot sähkölevyt. Ne laitetaan sinne kuin kangaspala. Parasta on se, että lämpö jakautuu tasaisesti. Joka puolella on tasaisen lämmin. Kun laittaa käden pöydän alle voi huomata, että siellä on aavistuksen viileämpi.

Kyllä minulle lattialämpökin kelpaisi, mutta patterit eivät ikinä. Joku kuitenkin joskus kehaisi, että kattolämpö on vieläkin parempi: lämpö painee pölyn lattiaa kohden ja näin siivous helpottuu. Mene ja tiedä.

Vierailija

koska lämmityksellä on tosiaa katto.

Jokainen toki määrittää sen itse, mutta yleensä sähkölämmitteisenä asujat haluavat pitää kutannukset kurissa j anäinollen lämmityksen katto tulee varsin nopeasti vastaan.

En suosittele, elleette erityisesti halua määrittää jotain kiinteää kattoa lämmityksellenne.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat