MIKESEI SAA VÄRJÄTÄ hiuksia odotus/imetysaikana?

Vierailija

mutta,minä olen värjänyt ja paljon:'(

Kommentit (11)

Vierailija

on niin täynnä raskasmetalleja ja kemikaaleja ihan ilman värjäämistäkin joten se tuskin yksistään aiheuttaa syöpää. Me truutataan joka päivä kehomme pullolleen jos mitä tököttejä siihen sekaan vielä ruuasta ja ympäristöstä saadut myrkyt. Suoranainen ihme jos syöpää ei jossain elämänvaiheessa saa.

Minä värjäsin ihan normaalisti 4-6 viikon välein myös raskausaikana.

Vierailija

Tällä hetkellä tutkitaan hiusväriaineiden yhteyttä rintasyöpään.

Tutkimuskaavake lähetetty Suomessa sadoille, ellei tuhannelle rintasyöpään sairastuneelle. En jaksa kaivaa lähdetietoja. Niitä haluava kaivakoon ne netistä itse.

Ystäväni on sairastaa rintasyöpää ja hänen kauttaan kuulin.

Vierailija

Voi olla että on vaaratonta, voi olla että pitkällä tähtäimellä löytyy joku selvä yhteys johonkin sairauteen tai voi olla ettei täyttä varmuutta ikinä saada.

Vierailija

Toisilla hormonaalisista syistä vain väri ei pysy hiuksissa hyvin odotus/imetysaikana...mitään "lääketieteellistä" estettä ei todellakaan ole tuohon asiaan.

Vierailija

tummat hiusvärit ovat karsinogeenisia. Siksi usein suositellaan, ettei tummia hiusvärejä laitettaisi päänahalle ensimmäisen kolmen raskauskuukauden aikana.

Vierailija

Lainaus:

on niin täynnä raskasmetalleja ja kemikaaleja ihan ilman värjäämistäkin joten se tuskin yksistään aiheuttaa syöpää. Me truutataan joka päivä kehomme pullolleen jos mitä tököttejä siihen sekaan vielä ruuasta ja ympäristöstä saadut myrkyt. Suoranainen ihme jos syöpää ei jossain elämänvaiheessa saa.

Minä värjäsin ihan normaalisti 4-6 viikon välein myös raskausaikana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat