Kovia hintoja pyydetään käytetyistä vaunuista!

Vierailija

Kyllä pistää miettimään haluanko (vaikka kierrätystä jonkin verran suosinkin!) ostaa käytettyjä vaunuja hinnoilla, mitä niistä pyydetään. Esim. 400 Hartaneista, jotka saa Saksasta tilaamalla reilulla 500 eurolla... Tai Briot vähän yli 300, samaan hintaan voi saada jonkin pakettitarjouksen, viime vuoden mallia. Eikä näyttänyt nuo Briot olevan kuin 500 Hobbarillakaan...

Vaikka vaunut olisi kuinka hyvässä kunnossa, niin käytetty on aina käytetty!

Taidan laittaa satasen tai kaksi lisää ja ostaa uudet. Ties vaikka joku niistä maksaisi vuoden päästä saman hinnan, kun mitä itse pulitan uutena!

Kommentit (5)

Vierailija

määrää hinnat. Jos ei kukaan kallita ostaisi, niin sitten ne olisi myytävä halvemmalla. Ja vaunut nyt tuskin ovat sellaista tavaraa, joka säilytettäessä paranisi - ja kellä on tilaa pitää vaunuja lämpimässä säilytystilassa?

Käytettyjen hintapyynnöthän ovat hintapyyntöjä. Mitä jos nähtyäsi menisitkin tekemään tarjouksen sillä hintaa minkä olisit valmis maksamaan käytetyistä - saatat yllättäin saadakin ostetuksi. Tähän auttaa kun on käteinen mukana, ja näytät setelit myyjälle. Kyllä minä vaunut myisin sille, joka käteisellä maksaa heti tavaran nähtyään, vaikkei ihan pyytämääni summaa maksaisikaan. Joillekin käytetyn tavaran ostajille kun on tullut jostain harhaluulo, että yksityiseltä myyjältä voisi ostaa jotain velaksi. En tee kauppaa ihmisten kanssa, jotka ovat valmiita maksamaan pyydetyn hinnan - mutta vasta kahden viikon päästä! Ja tilisiirtoihin en usko ollenkaan. Näytä rahat ja saat tavarat heti!

Vierailija

Ja itelle kävi niin, että pyysin kohtuuhintaa (maksoin itse n.500 euroa uutena, ja pyysin 250 käytettynä, seuraaval viikol oli vaunut myynnissä huutonetis 300 eurolla lähtöhinnalla..) Vitutti. En kyl olis ite maksanut yli 250 euroa niistä. Siksi ostinkin uutena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat