Enää 2 yötä ja kuulen, menetänkö läppärin, ilmaiset lääkärit ja lääkkeet, ADSL:n, puhelimen,

Vierailija

liittymän ja työpaikan saman tien.

YT:t päättyy.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

kuulkaas, on ihan normaalia että työpaikka maksaa läppärin, kännykän, puhelut, nettiliittymän kotiin (parhaan mahdollisen, meillä valokaapeli) ja lääkäri on ilmainen. Lisäksi minulla on leasingauto Lääkkeet meillä vissiin pitää maksaa itse. En tiedä kun en ole ikinä käynyt työterveyslääkärillä.

Ihan vain tarvitsi käydä kouluja aikoinaan niin pääsee tällaiseen asemaan

Vierailija

ja itse asiassa vähän paremmatkin edut kuin tuo ap:n lista.

No, kenkää tuli niin että kopsahti. Onneksi löysin jo kuukauden kuluttua uuden paikan, tosin julkishallinnon puolelta ja huomattavasti vaatimattomimmilla eduilla.

Tsemppiä sulle ap. Kyllä se uusi duunin löytyy vaikka vanha menisikin nyt alta.

Vierailija

Miehen firma maksaa läppärin sekä kännykän liittymineen (nettiliittymä on oma) ja ei tosiaankaan kukaan oleta, että tekisi kotona töitä tai joutuisi vastaamaan työpuheluihin kotona. Näin myös useilla kavereilla.

Lainaus:

Kun firma maksaa ADSL:n, läppärin, kännykän liittymineen, niin se tarkoittaa myös sitä, että teet töitä kotona. Meillä esim. miehellä joka perjantaisena ilona conference call USA:an klo 18 illalla, puhelut milloin mistäkin riippumatta siitä, onko vappu, uusivuosi vai juhannus jne. Kuuluu toimenkuvaan. Ei niitä hupikäyttöön kukaan maksa, vaikka ne nyt myös veroitusarvoa vastaan ovat myös henkilökohtaisesti hyödynnettävissä.

Vierailija

tähän asti olen kuitenkin kuvitellut olevani kunnon töissä, ammatiltani olen sh.

Lainaus:

kun eivät koskaan ole olleet kunnon töissä. Ei kampaajalla varmaan ole läppäriä ja nettiliittymää työpaikan puolesta ;-)

Vierailija

Sitten voikin olla - kuten omassa työpaikassani - että palkka ei olekaan kummoinen. Joten turhaan siinä kadehdit.

Lainaus:

Voi alottaja parkaa, nyyh.

vai menetät ehkä läppärit sun muut? kuule osta ne niinku moni muukin joutuu tekeen.

Vierailija

Lainaus:

liittymän ja työpaikan saman tien.

YT:t päättyy.

Meneeköhän pitkään, että töihin palaa normaali tunnelma.

Ja ei noissa etuuksissa kadehdittavaa ole, paitsi jos tarvitsee paljon lääkäreitä ja lääkkeitä, mutta terveenä on kivempi olla.

-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat