Helsingissä juhlittiin kiinalaista uutta vuotta. Seuraavaksi varmaan Ramadania

Vierailija

perkele tämä kansainvälistyminen alkaa mennä liian pitkälle

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

ottaako koville! Ramadanin loppumista on kyllä juhlittu täällä jo vuosia, onko mennyt hieman ohi.

Mitä mielestäsi saisi juhlia ja ketkä?

Vierailija

He YKSITYISET ihmiset myyvät baarit ym. ulkomaalaisille ja myöntävät toimiluvan yms.

Lainaus:

Kyllä mieidän suomalaisten kannattaisi olla ihan hiljaa.....aika monessa kesälomakohteessa Välimerellä on suomalaiset pitäneet huolen, että ruokalistat ravintoloissa ovat suomeksi ja suomibaareja on satoja ympäriinsä.

Ovat muuten aiheuttaneet sen että minä en ainakaan moisiin lomakohteisiin mene!

Eläköön, että Suomessa on muitakin kulttuureja ja toivon todella, että tänne muuttavat ihmiset pitävät omista kulttuureistaan kiinni.

Vierailija

jos musut ja mamu voivat paua kotimaahansa, niin mihin mun pitäisi painua. Suomessa olen syntynyt ja olen Suomen kansalainen. Vanhempani ovat suomalaisia. Olen muslimi.

Ok, on joku isoisoisä venäläinen, sinne pitäisi varmaan mennä.

NIin ja miestä ei ole, joten miehen kotimaahan en lähde;)

Vierailija

Minä en viitsiny tänä vuonna lähteä paikan päälle, kun viime vuonna oli niin ruuhkaista ettei mahtunut liikkumaan eteen eikä taakse.

Vaurasta Härän Vuotta kaikille!

Vierailija

Minustakin oli kiva,että lehdessä oli mainos tapahtumasta ja ohjelmista. Olimme aikeissa mennä katsomaan paikan päälle, mutta lapset sen verran flunssasia,että pysyimme kotona.

t. muslimiperhe ;)

Lainaus:

Minä en viitsiny tänä vuonna lähteä paikan päälle, kun viime vuonna oli niin ruuhkaista ettei mahtunut liikkumaan eteen eikä taakse.

Vaurasta Härän Vuotta kaikille!

Vierailija

ja kaikkia kristillisen kalenterin juhlia. Musut ja muut mamut painukoot kotimaahansa.

Ja Hitlerin valtaannousun päivänä voisi myös liputtaa

Vierailija

Lainaus:

Luolissahan täällä Suomenniemellä on alkujaan asuttu.

olettaen että tämä viesti oli minulle. miksi mun pitäisi muuttaa pois omistamastani talosta luolaan? Eikä minulla ole oikeutta lämpimään taloon, vaikka sen olisin itse maksanut? mielenkiintoista...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat