Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nina Mikkonen pyöritti Arto Nybergiä ihan puhtaasti 6-0!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Lainaus:

Ihan oikeasti miettisitte, kun viette 9 kuisen hoitoon, että saatte talon maksettua...niin haluaako vauva asua isossa talossa ja olla vaihtuvien hoitotätien hoidossa päivän..vai asuakko pienemmässä asunnossa, mutta pääsee halutessaan isän tai äidin syliin. Miks hankkia autot ja talot jos ei varaa olla kotona, kun lapsi on pieni? Pistäisin talon myyntiin, jos ei olisi varaa hoitaa pientä lasta itse jonkun lainan takia. Lapsi tärkeämpi kuitenkin...

Mikkonen sinänsä on kyllä pelkkä naurettava pelle! Perustelisi kunnolla, eikä vaan heittäisi irrallisia kommentteja. Hänen lapsiensa kehityksestä olen kyllä huolissani...

Toivon todella, ettei Mikkosta äänestetä eduskuntaan seuraavissa vaaleissa!

Vierailija

Derkkujen johtajakin oli Adolf Honecker tai Pol Pot tai joku...

Lainaus:

Eikös haastattelussa olekin tarkoitus antaa haastateltavan puhua? Sehän nyt vasta hassu haastattelu olisi ollut jos Mikkonen ei olisi saanut puheenvuoroa.

Se on sitten eri asia kuinka vakuuttavan kuvan Mikkonen itsestään ja mielipiteistään antoi. Jos on kovin kontroversiaalilla asialla liikkeellä, niin kannattaa olla faktat kunnossa. Esimerkiksi itä-Saksa on eri asia kuin natsi-Saksa.

Vierailija

tällaisia aivottomia. (aivot nuppineulanpään kokoiset korkeintaan). Meikin ja hienojen vaatteiden, matkustelun ja kultuksen etc...äitejä.

Kotiäiti paneutuu vain lapsen parhaaksi itseltä tinkien. Kotiäidillä on isot ja viisaat aivot jos lapset hoidetaan täysi-ikäisiksi kotona(muuten ei)

Heleijaa sanon minä. Naiset kyykkyyn ja kotiin. Vain erikoistapukset hoidetaan päiväkodeissa (leimaantuminen)

Mikkosella itsellä kyllä on varaa ripustautua rimpsuihin kasvot kauniisti meikissä. Taisi tukkakin olla värjätty. Jaa onkohan perheen isällä isokin lompsa.

Vierailija

miettisinkin jos olis se iso talo, mutta mites nyt kun jo valmiiksi asutaan neljä henkeä kaksiossa, ei autoa? Haukut saan (N.M:ltä) silti tasapuolisesti.

Lainaus:

Ihan oikeasti miettisitte, kun viette 9 kuisen hoitoon, että saatte talon maksettua...niin haluaako vauva asua isossa talossa ja olla vaihtuvien hoitotätien hoidossa päivän..vai asuakko pienemmässä asunnossa, mutta pääsee halutessaan isän tai äidin syliin. Miks hankkia autot ja talot jos ei varaa olla kotona, kun lapsi on pieni? Pistäisin talon myyntiin, jos ei olisi varaa hoitaa pientä lasta itse jonkun lainan takia. Lapsi tärkeämpi kuitenkin...

Vierailija

Tämä minuakin huvitti. Käski vain kaivamaan historiankirjat esiin ja lukemaan sieltä totuuden, kun ei enää osannut vastata. Ja minusta tuntui, että joka välissä vähän veti sanojaan takaisin. "On toki marginaaliryhmiä.." jne.

Odotin, että Nyberg olisi kysynyt, onko tosiaan N.M:n mielestä huono äiti, jos vie lapsen päivähoitoon ja olisiko se tosiaan kaikille taloudellisesti mahdollista.

Toisaalta toi esille tätä yhteiskunnan ja median ym vastuuta asiassa, joten siltä osin ymmärsin hänen pointtinsa paremmin, mutta edelleen kaihertaa tuo huonoksi äidiksi haukkuminen ja päivähoidon mollaaminen (vaikka kumpikaan lapseni eivät ole päivääkään olleet hoidossa). Olisin halunnut, että tältä osin olisi tentattu enemmän, eikä tuota historia/yhteiskuntalässytystä olisi jatkettu. Ja olisi saanut rouva myös kertoa, mitä asialle käytännössä voisi tehdä, eikä vain soimata nykyistä systeemiä.

Lainaus:

tietävän mistä se puhuu. Sivuutti historiastakin totuuden olankohautuksella.

Vierailija

Olin lukenut tämän ketjun ennen kuin katsoin kyseisen ohjelman, enkä todellakaan huomannut mitään pyöritystä. Viimeinen kommentti imetyksestä oli huippu..

Vierailija

että perheessä juuri äiti voi olla se, jolla on suuremmat tulot. Äitiys- ja vanhempainrahakauden vielä voi olla kotosalla, mutta siinä vaiheessa kun jää kodinhoidontuelle, on ainakin meidän perheessä totuus se, että äidin on mentävä töihin. Paremminkin isä voisi olla kotona, ja pieniä pätkiä on ollutkin. Lapset ovat luotettavassa ja asiantuntevassa hoitopaikassa, vanhemmat mielenkiinoisessa työssä, joka ei vie suhteettomasti aikaa perheeltä. Kaikki ovat tyytyväsiä ja onnellisia. Jos jäisin kotiin, potisin koko ajan huonoa omaatuntoa siitä, että eläisimme taloudellisesti paljon huonommin.

Vierailija

Nyt tuli Mikkosen pointti paljon paremmin esille ja siinä oli totuuden poikanen. Tottahan se on, että liian usein raha ja vanhempien omat itsekkäät ambitiot ajavat lasten edun edelle.

Vierailija

Arto oli aika kiltti Ninalle ja antoi tämän itse kaivaa oman kuoppansa. Jos jotain vertaa sellaiseen natsien aatteisiin, on oltava valmis argumentoimaan asia aika perusteellisesti. Nythän kävi hölmömmällekin selväksi, ettei Mikkoska kyennyt perustelemaan väitettään mitenkään.

Olisin odottanut, että Arto olisi hiukan kaivellut Mikkosen väitettä siitä, että lapset aivopestään päivähoitojärjestelmässä systeemin orjiksi. Siitä olisi kyllä piisannut hupaa koko vartille.

Vierailija

Mutta asiaan, mun äitiys mahtuu nyt sitten vissiin nuppineulanpäähän, kun N. Mikkonen niin kerta sanoo! Musta on hiton hienoa viedä iloinen 2 v kavereiden ja kivojen hoitajien luo aamulla ja kävellä vapain mielin töihin, missä saan tehdä aikuisten juttuja. Viekää mut nurkan taakse ja ampukaa!!!!

Vierailija

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat