Sukupuolitaudista... Onko mahdollista?

Vierailija

Eli jos on todettu Klamydia, niin onko mahdollista että se huomataan VASTA 1,5 vuoden kuluttua tartunnasta?

Näin mies väittää, että sai taudin edellisesltä tyttöystävältään ja me olemme nyt seurustelleet 1,5 vuotta... Uskonko?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Oltiin oltu yhdessä jo 6vuotta, 2lasta.Aina oli jotakin vaivaa tuonna aikana, viimein otettiin mieheltä klamydia testi, positiivinen.suurin ihme ettei minulla ollut testin mukaan, kuin oireita vain.

Eli olitiin kärsitty 6vuotta.

Vierailija

Klamydia saattaa olla täysin oireeton: Sen takia tartunnan saakin vuosittain tuhannet (yök!) Tartunnan saaneista miehistä joka toinen on täysin oireeton.

Vierailija

Oli ollut yhden illan suhde noin puolivuotta aiemmin. Oli sitten sattumalta törmännyt tähän ja nainen oli kehoittanut miestäni käymään testeissä. Niistä tauti paljustui, mitään oireita ei ollut ollut. Koko tämän ajan mies oli ihan kuin ei mitään, en tosiaan olisi uskonut pettäneen, sanoin aina hänen olevan 100% luotettava. No väärässä olin. Silloin kun lopulta tunnisti, olin aika alkuraskaana toisesta lapsestamme. Voin sano, että oli shokki! Kävin itse testeissä, olimmehan todistetusti olleet ilman ehkäisyä. Minulta ei tautia löytynyt, vaikka siis puoli vuotta oli ollut mahdollista tarttua. Antibioottikuuri kuitenkin määrättiin varmuuden vuoksi minullekin, että tauti ei jäisi piilevänä elimistööni, joten ilmeisesti sellainenkin on mahdollista.

Vierailija

Usko miestäsi vaan. Toki voit vielä tenttailla sitä jos epäilet. mutta mulla taita olla klamydia. vissiin ollu vuos tai jotain. Mäkin seurustelen ja ukko kysyi et mistäs se nyt yht äkkiä ois tullut, en todellakaan ole pettänyt miestäni..

Vierailija

mutta ihmetyttää että mistä se oikein kävi ilmi? Tuliko miehelle siis nyt oireita?

Nettiartikkeleiden mukaan oireeton klamydia voi siis piillä elimistössä pitkään, oirehtiva taas ilmenee (löytämieni artikkelien mukaan) "muutamien viikkojen tai kuukausien kuluessa". En mistään nyt löydä tähän hätään tietoa, voisiko olla mahdollista, että tauti olisi noin kauan oireeton ja vasta sitten alkaisi tuottaa oireita.

Sinuna varaisin ajan gynekologille, joka ottaa kysymyksen vakavasti.

Jos mies on pettänyt sinua suojaamattomassa yhdynnässä, hän on vaarantanut terveytesi todella vastuuttomasti. Kenkää.

Vierailija

Lainaus:

tällaisesta ihme klamydiajutusta. Uskokaa minua, tunnen itseni ja tunnen mieheni. Pettämisestä ei ole voinut olla kysymys. Minulla todettiin klamydia 2. lapsemme syntymän jälkeen, lääkäri katsoi että oli jotain haiskahdusta jonka perusteella määräsi kokeita mm. klamydiatestin, joka sitten näytti positiivista. Koskaan ei selvinnyt mistä se tuli ja miksi, mutta mikä on aivan varmaa niin se, että minä en ollut pettänyt miestäni eikä mies minua. Eli tartunta on joko tullut jotenkin muuten kuin seksuaaliteitse, tai sitten se on ollut olemassa jommankumman elimistössä uinuvana vuosia. Olimme silloin olleet yhdessä seitsemän vuotta ja meillä oli siis kaksi lasta, toinen juuri syntynyt.

Ilkkukaa vaan minua herkkäuskoiseksi, mutta tiedän asian laidan aivan varmasti.

No kieltämättä hieman ihmetyttää, siis varsinkin jos teillä on 2 lasta, suomessahan tehdään klamydiatesti kaikille raskaanaoleville verikokeesta. Jos se on ollut raskaana ollessasi negatiivinen, ei ole mahdollista että edes kantaisit tautia oireettomana. Näinollen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että olet saanut tartunnan vasta raskauksien jälkeen.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

tällaisesta ihme klamydiajutusta. Uskokaa minua, tunnen itseni ja tunnen mieheni. Pettämisestä ei ole voinut olla kysymys. Minulla todettiin klamydia 2. lapsemme syntymän jälkeen, lääkäri katsoi että oli jotain haiskahdusta jonka perusteella määräsi kokeita mm. klamydiatestin, joka sitten näytti positiivista. Koskaan ei selvinnyt mistä se tuli ja miksi, mutta mikä on aivan varmaa niin se, että minä en ollut pettänyt miestäni eikä mies minua. Eli tartunta on joko tullut jotenkin muuten kuin seksuaaliteitse, tai sitten se on ollut olemassa jommankumman elimistössä uinuvana vuosia. Olimme silloin olleet yhdessä seitsemän vuotta ja meillä oli siis kaksi lasta, toinen juuri syntynyt.

Ilkkukaa vaan minua herkkäuskoiseksi, mutta tiedän asian laidan aivan varmasti.

No kieltämättä hieman ihmetyttää, siis varsinkin jos teillä on 2 lasta, suomessahan tehdään klamydiatesti kaikille raskaanaoleville verikokeesta. Jos se on ollut raskaana ollessasi negatiivinen, ei ole mahdollista että edes kantaisit tautia oireettomana. Näinollen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että olet saanut tartunnan vasta raskauksien jälkeen.

Vierailija

Itsekin sain seurusteluaikana klamydian ex-mieheltäni. Minun kaikki 5 vuoden aikana olleet seksikumppanit testattiin (peräti 2 kpl), eikä kummallakaan ollut. Minulla ei ollut mitään oireita. Silti seurustelukumppanini väitti, että on saanut taudin minulta! Tai jostain yleisestä saunasta tms. Kaikkein pahinta oli, että minä uskoin miestä. Vuosia myöhemmin (siinä välissä menty naimisiin ja tehty pari lasta) paljastui, että mies oli pettänyt minua useita kertoja. Muutenkin paljastui täysin itsekeskeiseksi paskaksi, joka voi silmiä räpäyttämättä valehdella mitä vaan. Erosin, kun lopulta sain tarpeeksi kaikesta nälvinnästä ja syyttelystä.

Ota yhteyttä siihen ex-tyttöystävään ja kysy! SIllähän tuo tarina selviää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat