"Mä puhun Arto nyt loppuun" :D Nina Mikkonen

Vierailija

Ei Arto saanut puheenvuoroa.

Kommentit (11)

Vierailija

Mikkosen puhe oli sen verran fanaattista ja siinä rajoissa oliko edes realiteeteissä, joten veikkanpa, että hän tullee nostamaan kunnianloukkausjuttuja netti yms. keskusteluista!

Vierailija

Lainaus:

Mikkosen puhe oli sen verran fanaattista ja siinä rajoissa oliko edes realiteeteissä, joten veikkanpa, että hän tullee nostamaan kunnianloukkausjuttuja netti yms. keskusteluista!

Ihan normikeskustelua julkkiksesta, toisin kuin tuo sinun väitteesi...

Vierailija

Tämä asia olisi ansainnut jonkun asiallisemman "mannekiinin".

Luulen kylläkin, että ei se kotihoito sinänsä ole N.M:n sydämenasia vaan se, että saa vouhkata jostain ja pääsee julkisuuteen. Voisi hyvinkin olla jokin muukin asia minkä hän olisi ottanut niinsanotusti ajaakseen. Luulen myös, että useimpia ihmisiä ainoastaan ärsyttää se, että jotain asiaa tyrkytetään fanaattisesti ja hyökkäävästi. Siksi olisi parempi kun N.M. olisi alkanut kampanjoida jostain vähemmän tärkeästä.

Vierailija

Paras oli mun mielestä se, kun Nyberg valaisi rouvaa tästä päivähoidon historiasta ja rouva tokaisi hyvinkin tiukkaan sävyyn että historiankirjat luetaan niinkuin ne luetaan:)

Ja se sen motto! Loistavasti valittu:)))

Vierailija

Olisi parempi niiden lapsillekin. Tunsin valtavaa myötähäpeää kun katselin tuota.

Lainaus:

huvittuneena kuunteli....

Niin kai koko Suomi. Mua lähinnä säälitti Mikkonen.

Vierailija

Mitä hittoa se vetää koko ajan noita Hitler-kortteja jostain antiikinajoilta, heräisi hyvä ihminen jo tähän päivään! Mitähän mahtaa niistä pojista tulla...

Vierailija

Lainaus:

Olisi parempi niiden lapsillekin. Tunsin valtavaa myötähäpeää kun katselin tuota.

Lainaus:

huvittuneena kuunteli....

Niin kai koko Suomi. Mua lähinnä säälitti Mikkonen.

Ja Mikkoska kehtasi vielä itkeä, että "ei tunnu kivalta olla näissä kengissä". Se minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat