Avon vai Oriflame?

Vierailija

Kumpaa enemmin ostaisit? Entä möisit? =D

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Oriflamella on todella tehokas mikrokuorinta sarja josta löytyy joka ihotyypille sopiva tuote, itse olen kärsinyt lisääntyvästä maksaläikkä ongelmasta 20 vuotta, mutta nyt löyty Oriflamelta entsyymi mikrokuorinta Pio Beeling Kit tuote jolla olen saanut maksaläikät pois, aiemmin olen käyttänyt ihotautilääkärin määräämää voidetta ja Arbutinia kokeilin jo 10 vuotta sitten, kun sitä sai vain Apteekista + monia muita konsteja, olen niin tyytyväinen, että peiliin tulee vilkaistua aina kun mahdollisuus ja ihailla tasaisen väristä ihoa en olis uskonu, että tämä päivä vielä koittaa. Ikuinen kuorinnan käyttäjä.

Kuorinnan rinnalla käytän uutta DIAMOND ihonhoito voidetta joka myös vaalentaa pigmenttiä. Minusta tuli ehdottomasti Oriflame tuotteiden käyttäjä.

T. mielettömän tyytyväinen

Vierailija

Se avonin uutuus meikkivoide jossa on suti on hirveeta tököttiä! Tilasin sen ja en edes pystynyt koko kasvoille levittämään. Se jähmetty naamaan ja kuivui heti eikä siihen päälle pystynyt mitään laittamaan. Sitten se rapisi ja lohkeili jotenkin kummallisesti. Myös se avonin uusi korostusvoide on koostumukseltaan samanlainen. Onneksi sain palautettua ne. Älkää niitä ainakaan ostako.

Kehottaisin teitä myymään molempia kaikilla on merkeillä on omat hyvät ja huonot tuotteensa vaikka Avonin meikit huulipunia ja kiiltoja lukuunottamatta on kaikki huonoja. Itse tilaan Aina Avonin esitteestä meikkejä ja kokeilen millaisia ne on ja kaikki on joutanut palautukseen. Onneksi Avonilla on pitkä palautus oikeus ja voi palauttaa käytetytkin tuotteet.

Vierailija

Käykääpäs katsomassa Oriflamen uutta kuvastoa verkkosivuilla siellä on monta sivua tuotteita, jotka ovat testivoittajia useimmissa maissa valitettavasti sieltä puuttuu Giordaan Gold sarjan puuteri joka valittiin muutama vuosi sitten Pariisin kansainvälisillä muotiviikoilla maailman parhaaksi puuteriksi. Oriflame on myös paljon esillä lehdistössä ja parina viime vuotena kiertänyt Miss suomi kiertueen meikkaus porukassa. Oli muuten pari vuotta sitten Amerikan Huippumalli kisassa näkyvässä osassa televisiossa, kyllä on muuten niin, että tän tason kilpailuun ei mitään rupu tuotetta päästetä. Olen ennen Oriflamea käyttänyt, kanebot, diorit, lancomet ym... laatu sama, mutta hinta eri, koska suoramyynnillä hinnat voidaan pitää kurissa ei tuu väliportaita eikä valtavia mainos ja pakkaus kuluja. HUIPPUTUOTE. Vaikka Avon on iso Amerikassa niin silti pikku tekijä Suomessa missä vaaditaan tuotteelta laatua.

Ikuisesti ORIFLAME

Vierailija

kehtaatte vielä sanoa että oriflamet muka diorit ym. vastaavien tasoa? haloo. myydä kai teidän pitää mutta älkää sentään kakkaa puhuko.

paras kommentti oli tuo että anytimetkin ovat parempia.-):-):-)

Vierailija

JA EROA ON KUIN YÖLLÄ JA PÄIVÄLLÄ!

Kyllä laatu tuntuu ja näkyy!

(en osta enää oriflamelta kuin meikkausvälineitä ts siveltimiä, joissa laatu ok)

Vierailija

...joten tietenkin äänestän Oriflamea! Tosin Avonista mulla ei ole mitään kokemusta. Oriflamessa tykkään erinomaisesta hinta-laatusuhteesta sekä siitä, että tuotteita ei ole testattu eläimillä, niitä voi rauhassa testata ja käyttä ja sitten palautta jos ei haluakaan sitä sekä siitä, ettei omia rahoja tartte laittaa tähän hommaan kiinni.

Vierailija

pakkaukset ovat markettitasoa, ei kovin hääppöisiä mutta tuotteet laadultaan ihan esim. lumenea vastaavia. Ovat edullisia, verrattuna oriflameen. Niitä olen tilannut yhden tutun kautta ja ovat törkeän hintaisia..muttei kehdannut olla tilaamatta kun on tuttu. Mut nyt ei onneksi olla nähty pitkään aikaan, hehheh.

Avonit jätin pois kun ei aika riitä.On siis oma päivätyö.

Vierailija

Oriflamella on uusi koulutusjärjestelmä, jossa jokainen myyntikonsultti koulutetaan, koulutuksessa käydään esim. jokainen tuote läpi eli tosi kattava + kaikki ihonhoitoon liittyvä ym... Oriflame on suomen suurin suoramyynti yritys ja valittu v.2006 Suomen suoramyynti yritykseksi. Tuotteet on myös Pohjoismaisia luonnontuotteita joita myydään 60 maassa eri puolilla maailmaa. Aloitin Oriflamessa 4 vuotta sitten ja nyt teen tätä kokopäiväisesti, etenemis mahdollisuudet hyvät on itsestä vain kiinni kuinka pitkälle haluaa. Kysele lisää suoraan Oriflamelta ja tee sitten päätös. Aina kannattaa ottaa itse selvää päätitpä sitten mitä tahansa.

Kouluttava Oriflame Myyntipäällikkö Järvenpäästa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat