Miten nypitte kulmakarvat?

Vierailija

Ja kuinka usein?

Vinkkejä kaipailen!

Kommentit (12)

Vierailija

pysyykö teillä kulmat siistinä koko viikon? Joku sanoi poistavansa siinä välissä hajakarvoja, takoittaako se siis vain muutama ylimääräinan nippaisu viikon aikana ja kerran viikossa paremmin?

Mulla rehottaa kulmat jos en nypi vähintään 3 päivän välein, silloinkin on jo aika hurjat.. Aika tummakarvainen olen.

Vierailija

itse nypin ehkä kerran kuussa, kulmat ovat luonnostaan tummat mutta hajakarvat yleensä hennot ja vaaleat.

En tosin pidä mitään "milliviivaa", sellaista varmaan pitäisi huoltaa enemmän.

Vierailija

N. kerran viikossa.

Ekan kerran nyppi kosmetologi joskus 15 vuotta sitten, sen jälkeen oli sitten helppo alkaa itse pitää kulmakarvat ruodussa.

Vierailija

Ja muutaman kerran viikon aikana, tai oikeastaan jokainen kerta kun puhdistan illalla kasvot. Silloin otan ehkä 4-5 karvaa?? =) Otan silmien välin höylällä, kun ei ole kuin muutama karva. Mutta on sellaista hentoista paljon. Se on minulla tummaa niin siksi.

Muuten en suosittele tuota ajelua. Jos tulee tilanne ettet pysty ajamaan esim joutuu sairaalaan, niin on järkyn näköinen kahden päivän päästä. Kuin miehen sänki.. Ja kun karvan ajaa niin se paksuuntuu. Mutta jos nyppii, niin se ei ainakaan villiinny kasvamaan isommaksi.

Mutta kuten sanottu, joillekin käy ja useimmille ei.

Ja siihen nyppimiseen tottuu hieman. Välillä kun on iho kovin arka, en ota. Ja otan esim aamulla. Siirrän hieman. Kokeilemalla huomaat milloin on oikea aika. Ja aina se tuntuu mutta joskus ei vain kestä..

Vierailija

saa minuutissa siistittyä eikä satu yhtään. Tietysti pitää vähän useammin ajaa kuin nyppiä, mutta se nyppiminen on niin kivuliasta, että huh. Konekin maksoi vain jotain 7 euroa.

Vierailija

Mä pyydän kampaajaa kerran kuussa tai kahdessa nyppimään ja värjäämään kulmat. Siinä välissä riittää sitten, kun muutaman kerran nypin itse pinseteillä ylimääräiset pois. Minusta tuntuu, että olen tehnyt nyppimistä sen verran kauan, että karvan kasvu on jo vähentynyt niin, että kerran viikossa muutaman karvan poisotto riittää pitämään kulmat siisteinä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat