***KYMPPIKERHO 2009*** vko 5

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Yhteenveto Kymppikerho 2009 mukana olevista. Jokaisella tavoitteena on noin 10kg painonpudotus.

Tähän mennessä olemme painoa pudottanut yhteensä 25,3kg. Hyvä me!!

Pudottajat:

Nimimerkki: emmanaiti

Pituus: 170cm

Lähtopaino: 84,6kg

Tavoite: 72kg (heinäkuun alkuun mennessa)

Paino nyt: 82,6kg

Pudotusta viime vkolta: jäi punnitus väliin

Pudotusta yhteensä: -2kg

BMI: 28,6

Nimimerkki: Essa

Pituus: 151cm

Lähtopaino: 60kg

Tavoite: 50-53kg

Paino nyt: 58,5kg

Pudotusta yhteensä: -1,5kg

BMI: 25,7

Nimimerkki: Hassula

Pituus: 158cm

Lähtöpaino: 80kg

Tavoite: 69kg

Paino nyt: 76,2kg

Pudotusta viime vkolta: -600g

Pudotusta yhteensä: -3,8kg

BMI: 30,91 (alussa 32,46)

Nimimerkki: Ksenja

Pituus: 165cm

Lähtöpaino: 71,5kg

Tavoite: 57kg (heinäkuun alkuun mennessä)

Paino nyt: 67,0kg

Pudotusta viime vkolta: -1kg

Pudotusta yhteensä: -4,5kg

BMI: 24,6

Nimimerkki: Lisbe

Pituus: 175cm

Lähtopaino: 85kg

Tavoite: alle 75kg

Paino nyt: 82kg

Pudotusta viime viikolta: +1kg

Pudotusta yhteensä: -3kg

BMI: 26,8 (alussa 27,8)

Nimimerkki: Marja08

Lähtöpaino: 76kg

Tavoite: 66kg

Paino nyt: 75kg

Pudotus viime viikolta: 500g

Pudotus yhteensä: -1kg

BMI: 26,0 (alussa 26,3)

Vyötärön ympärys: alussa 88cm, nyt 87cm

Nimimerkki: Mynthon79

Nimimerkki: Nappi77

Pituus: ?

Lähtöpaino: 72kg

Tavoite: 57kg

Paino nyt: 71kg

Pudotus viime viikolta: -1kg

BMI: ?

Nimimerkki: Paavo5

Pituus: 157 cm

Lähtöpaino: 63,9 kg

Tavoite: 55 kg (Kesäkuun alkuun mennessä)

Paino nyt: 61,7 kg

Pudotus viime viikolla: -200 g

Pudotus yhteensä: -2,2 kg

BMI: 25,0 (alussa 25,9)

Nimimerkki: Paletti

Pituus: 173cm

Lähtopaino: 86,4kg

Tavoite: 72kg

Paino nyt: 84,2kg

Pudotusta viime viikolta: -1,2kg

Pudotusta yhteensä: -2,2kg

BMI: 28,1 (alussa 28,8)

Nimimerkki: Ruutti08

Nimimerkki: Sanki

Pituus: 168cm

Lähtopaino: 81.5kg

Tavoite: 68

Paino nyt: 80.1kg

Pudotusta viime viikolta: -500g

Pudotusta yhteensä: -1,4kg

BMI: 28,4

Nimimerkki: Tartu

Pituus: 160cm

Tavoite: 60kg

Paino nyt: 70,3kg

Pudotus viime viikolta: -100g

Pudotus yhteensä: -1,7kg

BMI: 27,5 (alussa 28,1)

Nimimerkki: Vinkkis

Pituus: 169cm

Lähtöpaino: 68,3kg

Tavoite: noin 60kg

Paino nyt: 67,3

Pudotus viime viikolta: -300g

BMI: 23,6 (alussa 23,9, tavoite 21)

Kevyttä viikkoa kaikille!!

Kommentit (15)

Vierailija

Yhteistulos kuulostaa huimalta!

Omaan viikon tulokseenkin olen tyytyväinen, eli paino tänä aamuna 75,4kg, pudotusta viime viikkoon 800g. Ihan jees! Oon lisännyt nyt liikuntaa sen verran, kun olosuhteisiin nähden mahdollista. Kunnon kohoamisen huomaa kyllä nopeasti! Jospa se kannustaisi ja motivoisi taas eteenpäin.

Oma olo on kyllä paljon virkeämpi ja positiivisempi kuin silloin "entisessä elämässä" eikä hermotkaan ole niin piukoilla. Lapset kiittävät tästä....!

Mutta yhteenveto vielä:

Nimimerkki: HASSULA

Pituus: 158 cm

Lähtöpaino: 80 kg

Tavoite: 69 kg

Paino nyt: 75,4kg

Pudotusta viime viikolta: -800 g

Pudotusta yhteensä: 4,6 kg

BMI: 30,2 (alussa 32,46)

Vierailija

Nyt täytyy ottaa itseä niskasta kiinni. Paino tänään 61,4 kg, eli pudotusta vaivaiset 300 g. Murr.

Liikkunut en ole juuri lainkaan (kerran tunnin kävelylenkki) ja syönyt oon ihan liikaa. Ensi viikon perjantaina lähdetään etelään, otan siis lähitavoitteekseni että silloin vaaka näyttää 60 kg tai alle.

Ja nyt väsyttää. Meidän lapsia vaivaa joku kumma vaiva, toissayönä neiti valvotti äitiä 2,5 h ja viime yönä poika melkein 2 h. Ikää lapsilla on jo 2,5 v ja melkein 4 v, eli ihan normaalia "yöheräilyt" ei enää ole.... Haukotus ja töiden kimppuun siis.

Kevyttä viikkoa!

Vierailija

Nimimerkki: Paavo5

Pituus: 157 cm

Lähtöpaino: 63,9 kg

Tavoite: 55 kg (Kesäkuun alkuun mennessä)

Paino nyt: 61,4 kg

Pudotus viime viikolla: -300 g

Pudotus yhteensä: -2,5 kg

BMI: 24,9 (alussa 25,9)

Vierailija

Nyt sitten taas uuden viikon aloitin tiukkis linjalla. Päätin minäkin käydä ostamassa tuon nutris alkustartin. En meinannut kuitenkaan ihan pelkästään nutraillla vaan käyttää sitä aterioiden korvaajana. Ajatuksena oli, että söisin normaalin aamupalan ja lounaan( töissä), mutta iltapäivän välipalat ja päivällisen nutrailisin. Mitä mieltä, te nutrista käyttäneet, onnistuukohan?

Olen itse opettaja ja töissä on melkein pakko syödä tuo valvonta-ateria oppilaiden kanssa ja muutenkaan ei ole siellä oikein taukoja (15min) välitunteja lukuunottamatta, jolloin voisin soppia lämmitellä, eikä se ainakaan innosta. Toisaalta ei kyllä usko, että aamupalaa ilman pystyn myöskään olemaan, koska se on jotenkin minulle se päivän taärkein ateria, jota ilman en käynnisty millään.

Joku tehojuttu tähän nyt tarvittaisiin. Taas oli jo perjantaina paino 79.4, mutta lauantain pippuripihvit punaviinin kera näkyivät taas maanantain painolukemissa. Hitto!

No mutta hei, alle 80 kuitenkin ja se tuntuu jo hienolta. ;)

Tsemppiä kaikille!

Päivitetyt tiedot vielä:

Nimimerkki: Sanki

Pituus: 168cm

Lähtopaino: 81.5kg

Tavoite: 68

Paino nyt: 79.9kg

Pudotusta viime vkolta: -200g

Pudotusta yhteensä: -1.6kg

BMI: 28.4

Vierailija

Mahtavan kuuloinen luku tuo "yli 25 kg"! Ollaanpas me hyviä! =D

Itsellä menee näemmä aika tappavaa tahtia eli se n. 1 kg viikossa, mikä on ihan ok. Helppoa ei ole vieläkään, ja viikonloppuiset synttärit saattoivat hiukan verottaa lopputulosta. Toisaalta pyrin valmistautumaan niihin ennakkoon ja säästin "pankkiin" 10 pistettä, jotka sitten huitaisin naamariin kummilapsen synttäreillä. ;)

Tässä mun tämänhetkiset luvut:

Nimimerkki: Paletti

Pituus: 173cm

Lähtopaino: 86,4kg

Tavoite: 72kg

Paino nyt: 83,2kg

Pudotusta viime viikolta: -1kg

Pudotusta yhteensä: -3,2kg

BMI: 27,8 (alussa 28,8)

PS. Ja joo, Emmanäiti, BMI lasketaan paino jaettuna pituuden neliöllä eli juuri kuten kirjoitit.

PPS. Tsemppiä kaikille tätä viikkoa varten! Tätä vauhtia ensi viikon yhteenveto näyttää jo pitkälle yli 30 kg meiltä! Pidetään mielessä kuva itsestämme muutaman vuoden takaa. Meilläkin esikoinen muistaa minut hoikkana, koska hänen odotuksestaan palauduin nopeasti. Mutta kuopus kysyi katsoessaan kuvaa minusta ja toisella vuodella olevasta esikoisesta, että "äiti, kuka toi täti on?"... =D

Vierailija

Emmanaiti, olen itse saanut karsituksi kaikki karkit sillä, että makeanhimon iskiessä juon desin-pari niitä vähäkalorisia mehukeittoja. Menee makeanhimo ohi ja kaloreita tulee vain 10-18! (en halua mainostaa, mutta huomioi, että toisen firman kevytkeitoissa on kaks kertaa enemmän kaloreita kuin toisen...)

Toinen hyvä löytö on Jäätelöauton light-jätskit (ai ja nyt tuli mainostettua ;). En nyt muista sen paketin nimeä, mutta siinä on 8 tai 10 kaakao-vanilja-puikkoa, jotka on hyviä JA JOISSA ON VAIN 48 kaloria! =D

Vierailija

Miinusta tuli, mutta ei kovin paljoa. Vaaka naytti aamulla tasan 82kg, eli -600g kahdessa viikossa. Pitais vahan tahtia kiristaa jos meinaa paasta tavoitteeseen viimeistaan kesalla. No jospa nyt kun saan vahan liikuntaa elamaani. Salilla kavin tanaan ja mukavaa oli, huomenna voi olla paikat vahan kipeat kun en ole aikoihin mitaan tehnyt.

Makean syontia olen saanut vahan karsittua, mutta edelleen lahes paivittain syon patkiksen tai jotain muuta "pienta". (ennen meni siis ainakin iso pussi karkkia paivassa) Mitakohan keksisin siihen makean himoon. Pitais kai minunkin laittaa kuva itsestani karkkikaapin oveen, se kai pysayttais.

Yhteenvetoni:

Nimimerkki: emmanaiti

Lähtopaino: 84,6kg

Tavoite: 72kg (heinäkuun alkuun mennessa)

Paino nyt: 82,0kg

Pudotusta viime vkolta: -600g (2vko)

Pudotusta yhteensä: -2,6kg

BMI: 28,4

Ensi viikkoon taas!

Vierailija

Nyt ottaa päähän!!! Oon ollu tosi tarkkana pistelaskun kanssa, ja silti ei vaan lähde tippumaan kunnolla. ÄRSYTTÄVÄÄ! Tällä viikolla siis nollaviikko, paino edelleen 71. Tiedättekö vaikuttaakohan menkkakierto jotenkin esim. nesteen kerääntymisellä tms.? Mua oikeasti ihmetyttää, koska ennen pudotusvauhti on ollu n. kilo viikossa, enkä oo edes ollu näin tarkkana.

Mutta periksi en anna, en sitten millään!

Sori tää puhina, mutta ymmärrätte varmaan...:)

Vierailija

Moikka!

hienosti tullut painot kaikilla alaspäin, hyvä hyvä! Itsellä nollaviikko, mutta silti olen siihen ihan tyytyväinen. Kokonaispudotus yhä 3 kg, joka siis aikaansaatu alun nutrailulla. Viime viikolla söin tosi normaalisti, jopa ison kasan karkkeja perjantaina, ja olutta lauantaina. Kasviksia yritän myös kovasti suosia. Loppuviikosta urheilin oikein urakalla: kävelyä, luistelua, hiihtoa ja kuntosalin kiertoharjoittelua. Nyt onkin sitten paikat kipeinä. Nyt pitäisi kuitenkin saada motivaatiota lisää painonpudotukseen, jotta saisi lukemat taas alaspäin!! Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, ja voimia ruokavalintoihin!!!

Nimimerkki: Lisbe

Pituus: 175cm

Lähtopaino: 85kg

Tavoite: alle 75kg

Paino nyt: 82kg

Pudotusta viime viikolta: +/- 0kg

Pudotusta yhteensä: -3kg

BMI: 26,8 (alussa 27,8)

Vierailija

Olin itse ihan yllättynyt, mutta minä ainakin tykkään myös näistä nutrilet patukoista. Suklaa pähkinä ainakin maistui. (Ostin juuri aloituspakkauksen, mutta en käytä vain sitä, vaan osanutraan) Kaloreita 58/patukka.

Saa nähdä miten käy keittojen kanssa.

Olen nyt syönyt normaalin aamupalan ja lounaan ja päivälliseksi tonnikala-pasta salaattia, jota tein maanantaina. Huomenna ajattelin kokeilla päivälliseksi kanakeittoa. Pirtelöt ja patukat saa toimia välipalana. Patukat on hyvä heittää laukkuun...

Nyt on löytynyt jostain hitusen enempi motivaatiota, muttaa jos vaaka maanantaina taas näyttää vain 200g vähemmän, alkaa kyllä toivo hiipumaan. Mietin jo mitä hyvää, mutta vähärasvasta viikonloppuna. Meillä kun tuo mies aina haluaa silloin kokata ja käyttää kermoja ja rasvaa sumeilematta

Vierailija

Heh, mulla on viisaudenhammas nyt vihdoinkin paattanyt tulla kokonaan, oon koko alkuviikon karsinyt sen kivuista, ja sen takia olen syonyt aika vahan, herkkuja en ollenkaan. Ja maanantain ja taman aamun painoero oli huimat -1,8kg. Hammaskipu ei tietty oo kivaa mutta vaaka nayttaa kivoja lukuja. =) Katsotaan maanantaina oikea viikon pudotus, meilla kun on tyton 2v synttaritkin lauantaina.

Vierailija

Hitaasti putoaa edelleen, tosin kolminkertainen määrä viime viikkoon..

Mutta ei lannistuta..

Yhteenvetoni:

Nimimerkki: Tartu

Pituus: 160cm

Tavoite: 60kg

Paino nyt: 70kg

Pudotus viime viikolla: -300g

Pudotus yhteensä: 2kg

BMI: 27,3 (alussa 28,1)

Vierailija

Ollaan yhteensa jo yli 25kg pudotettu, se kuulostaa tosi paljolta. =)

Yhteenvedossa saattaa olla virheita, olen tehnyt montaa asiaa tassa samalla ja en jaksanut enaa ruveta kunnolla tarkastamaan tekstia. Huomauttakaa jos olen vääriä lukuja jollekin laittanut.

Eikos BMI lasketa pituus kertaa pituus (esim.1,7x1,7) ja paino jatketaan kertolaskun tuloksella... (monimutkaisesti selitetty). Laskin parin nimimerkin BMI:n uusiks, kertokaa jos olette erimielta.

Pari nimimerkkia on viela ilman tietoja, oletteko viela mukana?

Mulla jai viime viikon punnitus valiin kun oltiin taas mun vanhemmilla kylassa, tai kavin siella kylla aamulla vaa'alla mutta se vaaka nayttaa yleensa pari kiloa vahemman kuin meidan kotivaaka, joten en sita lukua ota huomioon.

Saa nahda tuleeko huomenna miinusta ollenkaan, kun on tullut syotya herkkuja vahan liikaa. Kuntosalilla kavin perjantaina, mulle tehtiin kunto-ohjelma, jota haluan innolla huomenna menna testaamaan.

Mut huomiseen!

Vierailija

paino tänään 66,7kg, eli pudotusta viikossa 600g. Tältä viikolta en odota pudotusta yhtään, sen verran monet kakkujuhlat tiedossa kun oma tyttö juhlii synttäreitään kolmena päivänä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat