Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä on jotenkin säälittävää, jos nainen kosii...

Vierailija

Kertoo joko siitä, että mies ei todellakaan halua naimisiin (suostuu ehkä siks ettei halua menettää naista, tekee sen ainoastaan naisen "mieliks") tai sitten on vaan niin totaalisen vässykkä, ettei itse uskalla ottaa sitäkään askelta...

Nää tasa-arvo ym. perustelut ei ikinä ole vakuuttanu mua, ihan selittelyä vaan...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

varmaan ketkään muut kuin perähikiäläiset, huonosti koulutetut tai todella huonoitsetuntoiset enää voi ajatella noin. Niin ja ehkä körtit.

Vierailija

niin moni liitto kaatuu eroon. Eihän kai oikeasti nykyaikana enää kosita? Ikäänkuin ei oltaisi asiasta puhuttu, vaan puun takaa yhtäkkiä miehen täytyisi kosia? Onko silloin oikeasti puhuttu tarpeeksi omista ja toisen toiveista tai tarpeista? Minusta nykyaikana, jos koska, täytyisi yhdessä SOPIA avioliitosta. Silloin se edes on jolloin varmalla pohjalla. Nämä kosimista odottavat naiset ovat takuulla juuri niitä, jotka haluavat isot häät, hunnun päähän ja päivän prinsessana. Parin vuoden päästä erotaan

, kun mies ei yhtään ymmärrä, mitä minä toivon.

Vierailija

ja ainakin omasta ja miehensä mielestä kivannäköinen nainen on aivan eri mieltä ap:n kanssa.

Kosin miestäni, koska rakastan häntä valtavasti - ja ajattelin käyttää tilaisuuden hyväksi (karkauspäivä). Mieheni tiesi kyllä asiasta etukäteen - ja odotteli innoissaan kosintaa. Ja vastasi kyllä niin naisensa kuin itsensäkin mieliksi.

Enpä usko, että vastentahtoinen oli, kun kerta kuukauden päästä siirrettiin häitäkin yhteistuumin vuoden suunniteltua aikaisemmaksi.

Tuli sitä sääliä tai ei. Mä olen huippuonnellinen mun miehen kanssa, ja hän mun kanssa. Nyt odotellaan toivottua esikoista.

Lainaus:

täällä on ihan samaa mieltä apn kanssa (tosin olen perhetaustaltani juuri körtti, että se kai selittää=). Olin todella otettu mieheni kosinnasta, se osoitti kaikessa romattisuudessaankin hänen olevan elämäni mies. Meitä on 5 naisen kaveriporukka, ja minä olen ainoa jota mies on kosinut. Mihin tämä maailma on menossa?

Vierailija

täällä on ihan samaa mieltä apn kanssa (tosin olen perhetaustaltani juuri körtti, että se kai selittää=). Olin todella otettu mieheni kosinnasta, se osoitti kaikessa romattisuudessaankin hänen olevan elämäni mies. Meitä on 5 naisen kaveriporukka, ja minä olen ainoa jota mies on kosinut. Mihin tämä maailma on menossa?

Vierailija

Kosin miestäni reilun vuoden seurustelun jälkeen. Oletin, että kosinta oli tulossa minullepäin, mutta halusin kosia ensin. Olin oikeassa, mies sanoi, että olisi kosinut viikon päästä itse. Ei tosin ollut tippaakaan pahoillaan kosinnasta.

Nooh, nyt olemme olleet onnellisesti naimisissa yhdeksän vuotta. Auon ovia kyllä kaikille ihmisille, koska se on kohteliasta. Mies aukoo ovet ja antaa tuolin minulle. Mutta ei tuo kosinta mitenkään tarkoita, että minä olisin suhteen "mies". Kyllä minä osaan olla nainen, aivan kuten mies osaa olla mies. Ei ole nössykkä miestä minulla.

Mutta eihän se tosiaan kaikkien tyyliin sovi kosia miestä. Hiljaiset konttoritytöt ja vaisut kotiäitityypit eivät ehkä koe sen olevan sopivaa. Mutta jos luonteeseen käy, niin miksi ei?

Vierailija

säälittäviä nahjuksia=) Eiköhän se nykyaikaina ole ihan sama kumpi kosii, jos nainen ei kosi niin sehän tarkottaa myös ettei halua naimsiin, jos kerran miehen kohalla menee noin=) missähän perähikiällä te asutte kun noin ajattelette, herätkää jo nykyaikaa... Huvittavia ootte.

Vierailija

Jos mies kosii, voi nainen olla se vässykkä joka ei saa tätäkään asiaa tehtyä. Ja sitten suostuu kosintaan vaikkei oikeasti halua naimisiin, ihan vaan ettei menetä miestä.

Voihan puuh.

Vierailija

Siis miksi? Minusta on ihan luontevaa kosia puolin jos toisin jos siltä tuntuu. Onko teistä luontevampaa se, että nainen vihjailee vuosien ajan, että naimisiin pitäis päästä, mutta ei tee asialle mitään.

Vierailija

Minusta on säälittävää, että naimisiin menosta keskustellaan joidenkin ihme rituaalien kautta. Kyllä meillä vaan ihan keskusteltiin kahden aikuisen kesken, että milloin me haluttais mennä naimisiin, ja sitten siitä sovittiin. En minä pysty sanomaan kumpi siinä olisi kosinut kumpaa.

Minusta on jotenkin säälittävää, että noin tärkeää asiaa ei voida keskustella kaksin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat