Kannattaa varoa mitä sanoo rva Mikkosesta ettei kohta pamahda kunnianloukkaussyytteet!

Vierailija

Käy vielä kuin Susan Ruususen vai kuka se nyt oli -pilkkaajille.

Kommentit (5)

Vierailija

mitään kovinkaan asiatonta hänestä edes kirjoiteltu mun mielestä, kunhan vain oltu lähinnä puolesta tai vastaan (mielipteet sallittakoon) ja ihmetelty hänen tapaa esittää asioita ja kärjistää. ja hieman varmaan heitetty humoristista piikkiä siitä.

paljon pahempaahan täällä on monesta muusta jauhettu, esim viimeksi niinistöstä kun meni naimisiin.

ja toisaalta, kaikilla julkkiksilla ei ole pokkaa, intressejä ja aikaa alkaa kaikkia turhanpäiväisiä letkautuksia penkomaan.

ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön tavallaan.

eli itse mikkoset ovat aika voimakkaasti mielestäni tuoneet esille omaa näkemystään ainoana oikeana ja teilanneet uramuijat sun muut huonoiksi äideiksi. kai ihmsillä saa olla sentään eriävät mielipiteet ja argumentteja eri suuntiin.

näiden voimakkaiden mielipiteiden vuoksi kai niitä on näkynytkin viimeaikoina eri medioissa. eli ihan itse ovat halunneet ääntä pitää.

Vierailija

niistä natsisaksaviitteistä.

Mutta olen kyllä varma että Mikkoset vielä haastaa jonkun oikeuteen näistä jutuista. Tällä palstalla on kuitenkin ollut aika kevyttä kamaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat