Miehen X-suhteen lapsi...

Vierailija

Nainen ei ilmeisesti aina hyväksy miehensä lasta edellisestä suhteesta. Lapsi tulee isä-viikonlopuksi, tarvitsee isän huomiota ja yhdessäoloa, myös isän uusi vaimo kuuluu lapsen maailmaan.

Ne jotka eivät halua lasta kotiinsa eivätkä pidä tästä isän ja edellisen naisen lapsesta, ajatelkaapa toisin päin!

Jos naisella on lapsi tai useampi, eikö olisi ihanaa jos mies hyväksyisi lapsesi, antaisi olla yhteisessä kodissanne jne.

Olen ajatellut omalla kohdallani, kun mieheni on elättänyt ja hyväksynyt kolme edellisen avioliiton lasta, jotka olivat kaikki alle 5v. mennessämme yhteen, että hänen täytyy rakastaa minua todella paljon. Ja kyllä hän näyttää rakkautensa. Ei ole helppoa isäpuolella aloittaa elämä lasten parissa - yht'äkkiä kolme vieraan miehen lasta. Silti on vienyt lääkäriin jos lapseni sairastavat, ostanut luistimet, pelannut, pitänyt reppuselässä jne. kaikkea mitä hyvässä kodin ilmapiirissä on.

Ajattelen joskus että hän on voinut puolestaan miettiä; entä jos asiat olisivat toisin päin. Kuinka olisi ihanaa jos minä hyväksyisin ja pitäisin lapsistaan kuten hän pitää minun. Mieheni varmaan on olllut surullinen siitä ettei lapset ole voineet kasvaa oman isänsä kanssa johon äitikin kuuluisi, Kannattaa ajatella joskus asioita toiseltakin kantilta. Olen mys ajatellut, että entäs jos hänellä olisi kolme ennestään, jolloin minä olisin se vieraampi...

Kommentit (4)

Vierailija

asia on juurikin noin. lapdi joka kasvaa ja saa elämän arvot äitinsä kotona ja tulee vierailemaan isänsä kotiin parin viikon välein on vieras lapsi. Jopa naapurin lapsi voi olla tutumpi ajatusmaailmaltaan kuin tämä miehen oma, mutta silti vieras lapsi.

Vierailija

Jos lapset ovat siinä joka päivä niin ei voi silloin kovin pitkään elätellä sitä ajatusta, että nämä ovat vieraita lapsia ja täällä vaan käymässä, eikä mun ei tarvi tehdä mitään tutustuakseen näihin lapsiin, tullakseen toimeen heidän kanssaan ja luodaksemme yhteiset toimivat säännöt tähän perheeseen.

Vierailija

On todellakin aivan eri asia asua samassa taloudessa lasten kanssa joka päivä kuin, etä lapsi on kahden viikon aikana muutaman tunnin paikalla.

Tutustuminen ja toiseen tottuminen vie huomattavan paljon enemmän aikaa. Ja todellakin, se naapurin lapsi on paljon tutumpi kuin se silloin tällöin vieraileva miehen lapsi edellisestä suhteesta.

Vierailija

Mutta sitten on niitäkin naisia, jotka eivät edes yritä tutustua lapsiin, vaan asenne on heti se, että lapset pois miehen elämästä. Ex-mieheni nykyinen puoliso on juuri tällainen. Lapset olivat paljon isänsä luona kunnes tämä alkoi seurustella nykyisen vaimonsa kanssa. Nainen otti tavoitteekseen, että lapset eivät tulisi heille enää ollenkaan ja nyt ollaan jo lähellä sitä tilannetta. Hän on varmaan niitä, jotka tännekin kirjoittelevat noita valituksia silloin harvoin, kun lapset saavat mennä isälleen.

Lainaus:

On todellakin aivan eri asia asua samassa taloudessa lasten kanssa joka päivä kuin, etä lapsi on kahden viikon aikana muutaman tunnin paikalla.

Tutustuminen ja toiseen tottuminen vie huomattavan paljon enemmän aikaa. Ja todellakin, se naapurin lapsi on paljon tutumpi kuin se silloin tällöin vieraileva miehen lapsi edellisestä suhteesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat