Miehet,voiko vaimo/avovaimo olla liian seksuaalinen?

Vierailija

Kysymys johtuu siitä,että olen itse hyvin seksuaalinen ja joittenkin miehien kanssa jutellessa puheet menneet seksiin ja aktiivisuuteen.

Suurin osa miehistä on ollut sitä mieltä etteivät haluaisi oman vaimon olevan " seksipeto" ,heille riittää ihan normaali seksi kerran-pari viikossa. Mutta minun seurani olisi kyllä kelvannut aina silloin tällöin ja olen saanut kuulla kehuja,miten olisi kiva naida kerrankin kunnolla yms. Arvaatkaapas olenko lähtenyt mukaan?

Mutta eikö ole nurinkurista,että monet valittavat oman vaimon vähäisiä haluja seksiin ja siltikään eivät haluaisi vaimojen olevan aktiivisempia?

Vai onko se " luvaton" seksi niin kiihottavaa/kiehtovaa,että maistuu paremmalta? Näihin asioihin haluaisin miehisiä kommentteja,kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija

naista, olen naimisissa sellaisen kanssa :) Toki saisi olla vieläkin aktiivisempi. Hänelle riittää kerran päivässä, minulle se käy hyvästä alusta...

Mitä aktiivisempi, sitä parempi

t.mään

Vierailija

Itse olen nainen ja tavallaan erään seksuaalisesti halukkaan miehen salapano. Olen huomannut, että suhteessa toteutuu juuri aikaisemmin mainittu ilmiö; olen jatkuvasti puutteessa, liukkaana ja kuumana ja mies tosiaan haluaa sitä. Kotonahan ei sovi ihan niin irstaasti irrotella. Saattaa olla juuri noita asennekysymyksiä

Vierailija

Olisko niin, että ne jotka pelkää, on usein vanhempaa ikäpolvea? En ole ainakaan nuoremmissa tätä huomannut. Toki myös varmasti ihan yksilöllistä.

Vierailija

lisäys vielä, että siis mies pitää kovin seksuaalisena minua, ja suhtautuu seksiin aivan eri tavalla, pidättyväisesti omassa ns. perhepiirissään.

Vierailija

tosi asiassa seksuaalinen ja haluava nainen on unelma

mutta jos elämään ei mahdu muuta kuin seksi niin liika on liikaa.

eli nainen vaatisi joka päivä useita panoja

-mici-

Vierailija

... että vaimo voisi olla " liian" seksuaalinen. Suureksi harmikseni oma vaimoni on nykyisin jokseenkin kylmä seksuaalisesti, eikä tee koskaan aloitetta, saati että edes vaivautuisi suostumaan jos minäkään sen teen.

Eli, en usko että seksuaalisuutta voisi olla liikaa.

Vierailija

ja olen ainakin ex-avokkeen kanssa törmännyt siihen, että naisen aktiivisuus asettaa liian suuria suorituspaineita. Sitten kun mies pari kertaa " epäonnistuu" (eli ei halusta huolimatta otakaan eteen), niin siinähän on sitten kierre valmis.. Ei auta, vaikka mulle tollanen ei ole mikään big deal - sattuuhan noita kaikille, mutta se miehinen itsetunto (!).. =(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat