Mitä mieltä JLO- tyyppisestä pepusta?

Vierailija

Sillä sellainen täältä löytyy, ikävä kyllä. Liikunta ja epätoivoinenpunttitreeni on tehneet siitä vain entistä pystymmän!! Nykyajan muoti suosiii lattaperseitä, monet miehet tykkäävät tosi laihoista takamuksista. Sen vuoksi häpeän käyttää lyhyitä paitoja ja näyttää perääni. Ja sen vuoksi en ole mielelläni nakuna kenenkään edessä. Akilleen kantapää itsetunnossa, ja pahasti.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

on itse tyytyväinen peppuunsa ja varmasti on saanut siitä myös kehuja, mutta ehkäpä halusi niitä lisää.

Kehutaan lisää.... Sulla on varmasti kaunis ja hyvännäköinen peppu, joten pää pystyyn vaan ja kehut vastaan. Jos mariset siitä kokoajan se ei kohta näutä hyvältä. Ei miehet jaksa uskotella sulle moneen kertaan samaa asiaa.

Vierailija

jonkun verran merkitystä. Mutta ei riitä se, että katsotaan vaan lantiota ja mitataan sen ympärysmitta ja tuskaillaan sen suuruutta tai pienuutta. Pitää mitata myös vyötärö ja verrata niitä keskenään, aivan kuten edellä on kerrottu.

Vierailija

Suhdelukusi on siis 60/95=0,63. Marilyn Monroen trategiset mitat olivat aikoinaan jotain 94/60/92 eli suhdeluku on 60/92=0.65. Olet siis Marilynin mitoissa. Vielä kun kerrot rinnanympäryksesi, saadaan sekin puoli selväksi. Marilyn oli tunnetusti muodokas ja rintava nainen, joten rinnanympäryksesi ei tarvi olla tuo 94. Jos se on about 90, ole silti upea muodokas nainen.

Vierailija

Hyvänen aika! Kuvauksen perusteella sinulla on mitä kaunein ja seksikkäin peppu! Minä ainakin tykkään isohkoista, pyöreistä ja " pystyistä" - kuten asian ilmaiset - pyllyistä. Minä en ole kertaakaan kuullut kenenkään kaverinikaan ihailevan litteää pyllyä - päinvastoin. Älä ole huolissasi - päinvastoin!

Vierailija

Minä taas ihailen siroja lantioita, olisi ihanaa olla lattapylly! Eikö muoti vähän suosi lattapyllyjä...?

-E23- (the alkuperäinen, ujouksissani jätin aluksi nikin pois)

Vierailija

Siinä vastaus tuohon että mikä on JLO-peppu. Jenniferillä sanotaan olevan iso perä, mutta oikeasti ei ole, vaan todella juuri sopiva. Iso verrattuna anorektisiin malleihin, kyllä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat