Poiminta

Älyttömintä mitä mies on sanonut/tehnyt synnytyksessä?

Sivut

Kommentit (842)

Vierailija

Tämä tapahtui neljännen lapsen synnytyksessä. Mies juuri pahimpien supistusten aikaan alkoi samalla siivoamaan mun laukkua ja heittämään turhia kuitteja pois kun pyysin laittamaan avaimet laukkuun (on itse supersiisti ja halusi olla avuksi). Mä huusin, että anna niiden kuittien nyt olla, muhun sattuu! Mies loukkaantui ja meni katsomaan ikkunasta ulos. Kun supistus meni ohi, kerroin miehelle että muhun sattuu ihan sairaasti supistuksen aikaan ja olis kiva jos hän vaikka hieroisi selkää ja unohtaa ne kuitit. Mies sanoi ettei tajunnut mun synnyttävän vaan luuli et muuten vain yritän komennella. :D

kukkuril

Vierailija kirjoitti:
äidit ottavat lapsen isän eikä omaansa" .
Toisella kertaa mies nukkui synnytyssalissa minä keinuttelin keinutuolissa ja mies nukkui synnytysvuoteella. Kun ponnistusvaihe alkoi, kätilö sanoi että lapsen pää on kiinni väärässä paikassa, jolloin mies meinasi pyörtyä ja lähti käytävälle. Jälkeen päin hän kertoi luulleensa, että lapsi on epämuodostunut, kun kerran pää on kiinni väärässä paikassa. Itse tajusin heti kätilön tarkoittaneen lapsen vain kiinnittyneen vähän vinoon. Kaikki meni hyvin ja tytön pää on kiinnittynyt ihan oikein.=)

Äippä 85

Meillä mies lähti kriittisellä hetkellä katsomaan aulatilaan formuloiden starttia. Kun tuli takaisin niin lapsi oli jo syntynyt. Lähti takaisin katsomaan kisaa kun selvisi että tyttö tuli. Oli kai toivonut uutta formulakuskia...

Venyy ja venyy

Mies kuvasi kännykällä koko lapsen ulostulon ja kannusti samalla seuraavasti. Venyy, kyllä venyy, hyvä noin se venyy. Venyy vieläkin, venyy hurjasti. Oli myös näyttänyt ko. otoksen varpajaisissa meidän 65 tuuman tv:sta. Arvatkaa onko hävettänyt tavata sen kavereita...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Synnytysosaston kovan ruuhkan takia mies oli vienyt kaikki ulkovaatteeni mukanaan, kun lähti pois synnytyksestä. Sovimme että hän tuo mulle takin ym. hakiessaan minut ja vauvan kotiin. Kuinka ollakaan, jotain unohtui: kengät. Pakkasta 20 C. Piti sitten lainata sairaalan ruskeita muovilipposia ja läpsytellä niillä parkkipaikalle.

Teea

Synnytys oli käynnistymässä ja siirryttiin synnytyssaliin. Makoilin siinä sängyssä supistusten kourissa niin mies kysyi milloin päästään synnytyssaliin? Sanoin että ollaan jo ja synnytän tähän sänkyyn! Mies oli ihan hölmistyny, en tiedä mikä käsitys sillä oli synnytyssalista😁

Vierailija

Mulla rupes tuleen melko pahoja supistukipuja ja sanoin että haluan lähteä käymään synnärillä, olo oli sen verran kipeä että autossa oli melko tuskaista istua, asutaan n. 10min matkan päässä sairaalasta ja mies halus välttämättä käydä viemässä työpaikkansa avaimen takaisin, oli jäänyt hänen taskuun kun kiireellä lähti töistä mun luo kotiin, koska jos lapsi syntyy niin avain ei voi jäädä hänelle mikäli ei mene töihin seuraavana päivänä. Mä huudan että käyt hitto vie viemässä mut ensin laitokselle ja sitten viet avaimen mutta minkäs teet kun kuski ajaa sinne minne haluaa.

Olin pakannut sairaalalaukkuuni mukaan ruuaksi itelleni pillimehuja ja energiapatukoita, onneksi olin kauaa viisas ja pakkasin mukaan pilli-appelsiinimehua ja minttuproteiinipatukoita. Mies nimittäin tajusi tämän ruokakätkön ja synnytyksen aikana hiippaili mun laukulla vetämässä näitä appelsiinimehuja (itse en niistä tykkää vaan mulle oli toista mehua) ja hän söi kaikki muut energiapatukat paitsi mintut (tiesin että se ei tykkää mintusta). Arvasin siis oikein että muussa tapauksessa meikäläisen eväät olis jääny aika heikoiksi.

Vierailija

Puoliso on ollut ihana molemmissa synnytyksissä, mitä nyt ei meinannut kakkosen kanssa uskoa, että pitää lähteä sairaalaan, kun ekaa putsattiin kaksi päivää.

Sisko kertoi kakkosensa syntymästä sen, että oli saanut mieskätilön. Lanko ei ole mikään penaalin terävin kynä, ja oli valittanut mun siskolle koko ajan kun olivat kahden, että miksi tuollaisia pervoja päästetään tänne, hän vaatii naiskätilön. Sisko kehui, että oli ollut todella ammattitaitoinen tyyppi, lanko ei vain halunnut, että toinen mies koskee vaimon römpsään...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat