Ideoita itsetehtäviin lahjoihin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Sivut

Kommentit (498)

Vierailija

Mukaan tarttui hernepussit -niitä menee näköjään moneen pakettiin kun on noita sopivan ikäsiä pikkusia!

Semmonen vinkki olis jonka itte tein muutamalle että ota saviruukku, maalaa pohjaväri. Laita kiinni semmonen paperikuva (vaikka servetistä) askartelulakalla ja lakkaa muutenkin koko ruukku, maalaa päälle toinen väri ja tulee niitä raitoja kun laittaa sen lakan glaseerauslakalla.. Pitävää lakkaa viimeistelyyn niin kestää sateen ja tuulen!

Pohja-aukosta oksaan kiinni lanka ja kukkapurkki muuttuu lintulaudaksi -tai semmoseksi..

Vierailija

Kivoja ideoita tullut taas mukavasti, kiitos...

Keksisikö joku vielä, että mitä mies voisi tehdä puusta? Ne tontut olivat ihana juttu, mutta olisko vielä jotain muuta?

Ja vielä... mitä ihmettä keksisi lapsille? Siis esim. 5v. kummipojalle, 7v. siskolle, 9 ja 12v. siskonlapsille? Onko mitään mitä lapset arvostaisi..? Tuntuu tuo kaupasta ostettava muovikrääsä olevan tärkeintä :)

Itse olen suunnitellut jo sellaista huovutettua apinaa/pupua/tms. jossa olisi pohjana rautalankaa, eli " nukke" jonka käsiä & jalkoja saa eri asenotoihin... selitinköhän yhtään selkeästi... :)

Vierailija

fleecestä semmoisen jumalattoman pitkän käärmetyynyn, toinen pää oli suippo ja toiseen päähän tein toisesta kankaasta suun, nyöristä kieli ja silmät helmistä, villalangalla kirjailin vielä koko pituudelle shalaitaa selkään ja nyt mä olen sitten saanut " tilauksen" veljeltäni ja kyselyitä sen kavereilta (ovat 15-vuotiaita!!!), että paljon maksaisi jos mä tekisin samanlaiset niillekin!

Vierailija

Miehelle voi tehdä henkilökohtaisen esiliinan. Muistaa vaan laittaa vetoketju aukon sepalus korkeudelle. Materiaali voi olla vähän rouvinpaa. Jos pokka pitää niin säkkikangasta ja hamppunarua.

Lasipurkki kynttilöitä valmistaessa kannattaa miettiä palovaaraa. Jos purkki halkeaakin kuumuudessa. Tuoteturvallisuuden takia on vedetty markkinoilta " hyttyskynttilöitä" . Laakea savivati roihahtaa täyteen liekkiin loppuvaiheessa. Liekit 80cm korkeat.

Mehiläisvaha kynttilöihin löytyy materiaalia eri väreissä, sekä raakavahaa

http://www.lahtisenvahavalimo.fi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat