Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko suomalaiset naiset lyhytjalkaisia ?

Vierailija

Rouva Ratia näyttää niin väittävän illan televisio-ohjelmassa. Koska naisen jalkojen pituus liitetään nykyään usein myös naisen seksikkyyteen, toin tämän kysymyksen esiin tälle palstalle.

Siis galluppi pystyyn : kerro pituutesi ja jalkojesi pituus jalan sisäsyrjästä nivusesta lattiaan mitattuna.

- 165 / 76 -

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

taisi tulla ennätys ;)

no olisi se hurjan näköistä jos jalkani olisivat 70 cm.

se hyvä puoli pituudessa yleensä ettei näytä läheskään niin tuhdilta mitä suhteessa saman painoinen, lyhyempi nainen näyttäisi.

itse olen kropaltani normaali. myönnän itsekkin että pitkät jalat ovat seksikkäät mutta kohtuus kaikessa. sopusuhtaisuus on pop!

Vierailija

kun katselee maailmaa 180cm korkeudesta niin pakosti huomaa

suuren osan naisista levan ns.persjalkaisia palleroita.

Onneksi on myös poikkeuksia ja olen löytänyt kumppanikseni

sen pituisen naisen jota ei tarvitse aina katsoa alaspäin!

Vierailija

Eri asia sitten on se, kuinka moni haluaa pelkän estetiikan takia sellaisilla kävellä tässä ilmastossa.

En muuten ole koskaan tavannut kansaa, jonka edustajista vain jompi kumpi sukupuoli poikkeaisi epäedukseen muista kansoista. Ei olisi järkevää luonnolta kasvattaa vaikkapa miehistä pitkiä hujoppeja ja naisista lyhyitä lättänöitä. Löpötyksen suomalaisten naisten rumuudesta ja kauheudesta voi kuitata seksimatkailua harrastavien tai siitä unelmoivien miesten sovinistisena itsetunnonkohotusmantrana. Suomalainen nainen on semmoinen minkä suomalainen mies ansaitsee, ei enempää eikä vähempää :)

Vierailija

En sit taida olla suomalainen, vaikka olen kyllä suomessa syntynyt ja vanhempani ovat suomalaisia.

Mulla pitkät jalat ja lyhyt selkä

Vierailija

kukapa nainen ei toivoisi pitkiä sääriä;) 166cm reiden pituus oli 80cm.

Hassua tälläinen, en olekaan ennen mittaillut sisäreisiäni:D

-Enkeli23-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat