Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei ole tampannut mattojaan kahteen viikkoon.

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (205)

Vierailija

Ne on sellasia punkkipesiä, en viitsisi kotiani liata matoilla. Ja vieraille laitan sellaset siniset pussit jalkoihin, ettei heidän sukat likaa meidän lattioita, eihän ikinä tiedä missä matolla ovat kävelleet. On kyllä käsittämätöntä ettei joku vie mattoja ulos joka päivä! Kyllä sitten ihmetellään mistä kaikki allergiat ja astmat tulee. Mä ainakin ilmoittasin lastensuojeluviranomaisille, jos naapurit ei kävis tamppaamassa mattojaan joka päivä. Meidän talossa tein selväks heti alkuun että mä en haluu mitään punkkeja taloon, joten nyt ihan yhteisestä sopimuksesta jokainen piiskaa mattonsa joka päivä. Toinen on verhot jotka kerää pölyä ihan tajuttomasti, meillä ratkaistiin asia sellasilla värillisillä plekseillä, ne voi pyyhkiä joka päivä pesuaineella, eikä edes naapurit nää sisälle. Jos ei ooo vieraita, meillä ei käytetä vaatteita, ihan tajuton määrä pölyä niissäkin. Ajatelkaa missä elätte, ei anneta punkeille ja pölyille valtaa.

Vierailija

Joskus kun menee jonkun luokse kylään, niin meinaa ihan pyörtyä siihen matoista lähtevään pölyyn ja hajuun! Onpa sitten kiva antaa lasten kontata niillä matoilla. Mä ainakin tamppaan meidän matot joka päivä ja jos on oikein pölyistä, niin mies saa vielä ravistella ne pihalla kun tulee töistä. Ja kun me ollaa lomamatkalla, naapuri käy meillä hakemassa matot tuuletukseen ainakin kolmesti viikossa.

Mutta kukin taaplaa tyylillään. Sääliksi vain käy eräitä.

Vierailija

En löytänyt marttaliiton sivuilta mitään erityistä kohtaa, jossa puhutaan matontamppausta vastaan.

Tamppausta ei kyllä mainita. Onko se se juttu?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat