Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet kimppasaunassa ?

Vierailija

Tuli vain mieleen tosta yhdestä bailausviestistä, että kuinka moni on ollut sekasaunassa kotona ? Mä olen ollut mökillä, eikä kyllä tullut mitään himoja kaverin jätkäkamuun. Pojilla kyllä tais seisoa =)

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä siinä vaan on jonkinlaista jännitettä, jos saunassa on kumpaakin sukupuolta... ...En tykkäisi jos mieheni silmät eksyisivät koko ajan jonkun kaverini rintavarustukseen tms. ; )

Ja vielä oudonpi mies jos itsehillintä on hänellä tuolla tasolla! Huh, mitä simpansseja te oikein olette valinneet kumppaneiksenne?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta en tykkäis että mentäis jonkun tuttavapariskuntien kanssa kimppasaunaan.

Aika sääliö pitää olla, jos saunassa kauheaswti jaksaa vataloista kiihottua... Ujouden siis ymmärrän (vaikken itse siitä saunan suhteen kärsi) mutta en mitenkään tätä " miehillä seisoi" kikattelua. Kuulostaa yläasteelta...

Vierailija

Mun mielestä seksi kuuluu saunaan :-) Siis mä saunon vain yksin tai mieheni kanssa. Kimppasaunaan en menis. Oon ollu joskus tyttökaverini kanssa saunassa ja mulla oli tosi vaivautunut olo. Pyyhe ympärillä tai bikinit on tietty ihan eri juttu. Ja uimahallin yhteissaunat, niistä on kyllä seksi kaukana...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tuli vain mieleen tosta yhdestä bailausviestistä, että kuinka moni on ollut sekasaunassa kotona ? Mä olen ollut mökillä, eikä kyllä tullut mitään himoja kaverin jätkäkamuun. Pojilla kyllä tais seisoa =)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos Peter Franzen tulisi yllättäen mökillänne kimppasaunaan, niin etkö muka kostuisi?

Ja miksi mökille. Kotona meillä kimppasaunotaan. Kaverit tulevat saunavuorolle mukaan. Ei ole kummallinen juttu...

En tosiaan tajua teitä... Ei ole tullut mieleenkään, että saunominen voisi olla noin kummallinen juttu joidenkin mielestä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat