Voiko äidinmaidosta tehdä lättyjä? Maito on lopussa.

Vierailija

Sivut

Kommentit (136)

Vierailija

Kyllä minä sitä maistelin, ei se pahaakaan ollu, mutta syömään en urakalla pystyis, saatikka tarjoomaan vieraille.

Istukastakin oli tuossa keskustelua... Kyllä isukki laitokselta lähtiessään matkansa sen otti.. oli kipannu mummolaan jonnekkin puun juurelle..

Vierailija

Erikoisesti vaikka puhut, tee sinusta jediä ei se.

Kantaa sinun ottaa kannata ei sivistymättömyyteeni taikka moukkamaisuuteeni minun. Epäilenpä, että huonon huumorini ja ihmisten perversioiden yhdistäminen ei tee minusta moukkaa. Moukkamaista on exploitata tuollaista lapsen ravintoa.

Äläkä ala syöttää sitä BS:sää siitä, että " maito on vasikan ruokaa" . Tuolla analogialla täällä höpötetään kohta siitä, voiko toisesta kaksosesta tehdä makaronilaatikkoa. Get real, biatch!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Se on kyllä ihan varma, että jos tulen raskaaksi niin maistan maitoani!

Laktoosi ei ole ainakaan samanlaista kuin lehmän maidossa. Ja oma maitohan (luonnollisesti) on pastöroimatonta. Monethan voivat juoda lehmänkin maitoa suoraan tisssistä tulleena, mutta eivät käsiteltynä.

Kyllä minulta (Haikaranpesässä) varmistettiin, että haluanko istukan mukaan. Istukkaveren luovutuksestakin pitää allekirjoittaa paperi, vaikka tuskin sellaista ihmistä löytyy, joka kieltää roskiin menevästä elimestä ottamasta punasoluja, jotka voivat pelastaa lasten henkiä. Toivottavasti ainakaan sellainen ihminen ei tee lapsia...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Erikoisesti vaikka puhut, tee sinusta jediä ei se.

Kantaa sinun ottaa kannata ei sivistymättömyyteeni taikka moukkamaisuuteeni minun. Epäilenpä, että huonon huumorini ja ihmisten perversioiden yhdistäminen ei tee minusta moukkaa. Moukkamaista on exploitata tuollaista lapsen ravintoa.

Äläkä ala syöttää sitä BS:sää siitä, että " maito on vasikan ruokaa" . Tuolla analogialla täällä höpötetään kohta siitä, voiko toisesta kaksosesta tehdä makaronilaatikkoa. Get real, biatch!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minä olenitse aina kieltänyt sairaalassa antamasta muiden äitien äidinmaito mistä kukaan voi tietää kuka sen on luovuttanut hyi!!

Minä taas olin sanomattoman onnellinen, että kun lapsi sai sairaalaassa äidinmaitoa, kun häbelle kerran annettiin 10 ml lisäruokaa. Ei ole tytön tarvinnut rasittaa munuaisiaan pisarallakaan lehmänmaitoa onneksi vielä! Eikä tarvitse ainakaan ennen vuoden ikää!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä minulta (Haikaranpesässä) varmistettiin, että haluanko istukan mukaan. Istukkaveren luovutuksestakin pitää allekirjoittaa paperi, vaikka tuskin sellaista ihmistä löytyy, joka kieltää roskiin menevästä elimestä ottamasta punasoluja, jotka voivat pelastaa lasten henkiä. Toivottavasti ainakaan sellainen ihminen ei tee lapsia...

Jos ottaa istukan mukaan, niin kai siitä voidaan ottaa ensin se veri talteen? En ole tiennytkään tuosta, sehän on hienoa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

V!tun hullu

Voiko kuukautisverestä tehdä verilettuja?

Kuukautisverihän on täysin puhdasta 100% verta ja yleisesti ravinnoksi tarkitettua kuten maitokin... Hoh hoijjaakkkkaaa....

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos otta istukan mukaan, niin kai siitä voidaan ottaa ensin se veri talteen? En ole tiennytkään tuosta, sehän on hienoa.

Kysymällä selviää.

Kuitenkin: istukkaverta otetaan talteen vain virka-aikaan, eli jos synnytys loppu johonkin muuhun aikaan niin istukka menee vain roskiin (ellei äiti halua sitä itse). Sitäpaitsi en tiedä kerätäänkö sitä kaikissa sairaaloissa. Kätilöopistolla siis ainakin.

Minäkin kuvittelin hetken sieluni silmillä miltä kissani näyttäisi repimässä istukkaa... Aika mötikkähän se on... Mutta puu on aika kaunis idea!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

No mistä tiedät mitä sekin äidinmaito sisälsi ja kuka sitä on luovuttanut. Onko äiti syönyt joitain tabuja ym moskaa.

Mieluiten toki omalla maidolla olisin pärjännyt (ja sen 10 ml lisäksi pärjäsinkin), mutta mielummin luovutusmaitoa kuin korviketta! (Riskinsä siinäkin!)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat