Arvuutellaan kuka on se CAPS LOCK kun hän uhkasi tulla tänne provoilemaan appensa koneelta pienillä kirjaimilla.

Vierailija

En ole vielä keksinyt. Olenkohan se muuten minä, ap?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

SIKSI JUURI TÄÄ PALSTA PITÄISI OLLA EI-KIRJAUTUNEILLE JA SIT JOKU TOINEN MISSÄ PÄÄSEE SLURPSIMAAN KIRJAUTUNEENA JA JAUHAMAAN PASKAA. TÄÄLÄ SITÄ JAUHETAAN TASAVERTAISINA JA NIKITTÄ.

Vierailija

Ja siis en ymmärrä mitä ihmeen väärää siinä on jos joku täällä nimimerkillä kirjoittelee... Ei sitä tietääkseni ole missään kielletty, vai onko? =)

Vierailija

Ei minua haittaa että jotkut on täällä nikillä, semmonen vaan haittaa kun nikittömiä sitten mollataan siitä että " mikset kirjaudu sisään ja puhu omalla nikilläsi" ...eihän täällä tarvitse kun pointti onkin just että saa leimautumatta kirjoitella räikeitäkin mielepiteitä...

sitten tulee vaikka Ulla (nimi muutettu) omalla nimimerkillään toiselta palstalta ja pätee että hän " uskaltaa" nimellään kirjoittaa tänne ja luuseri-vierailijat ei...vaan eihän kyse ole uskaltamisesta vaan halusta. Ja luulen että kyllä joku nikilläkin esiintyvä joskus jättää rekisteröitymättä ja provoilee vierailijana, sitten kirjautuu ja on niin aikuinen ja rohkea kun kirjoittaa " nimellään" jotain.

En nyt tarkoita Ann-christinin ja Telhon (ja ketä niitä kivojen kirjoittajia vielä onkaan) ns hömppäketjuja, ne on kivoja galluppeja eikä ole väliä kuka niitä aloittaa ja millä nimellä osallistuu. Nämä hauskat kirjoittelijat (edellä mainitut) eivät ole, ainakaan minun silmiini ei ole osunut, koskaan leveilleet sillä että " uskaltavat" osallistua keskusteluun nimimerkillään koska eivät osallistu ns riitelyihin, joten eipä ne ärsytäkään ainakaan minua yhtään.

Kun tämä palsta on tehty nimenomaan nikittömänä ajatustenvaihtoon, ei pidä vierailijaa lyödä sen vuoksi että on nikitön. Jos AP tarkoittaa jokseenkin tätä samaa pätemistä kuin minä, niin puollan AP:n mielipidettä täysin. Mutta siis kaikki saavat minun puolesta osallistua nimimerkillään mihin vaan aiheeseen täälläkin, kunhan eivät päde sillä ja syyttele meitä nikittömiä luusereiksi...ei meidän _tarvitse_ nikkejämme täällä paljastaa.

Vierailija

Sellainen johon kirjautumispakko ja jossa myös aihe vapaa.

Täällä kun on aina vähän väliä jonkun hampaissa......

Huh, on tämä kyllä. Silloin taaperoista saimme palautetta kun höpötämme palstalle kuulumattomista asioista ja nyt sitten täälläkään ei näköjään saa olla. Todella ihmeellistä!

Mutta en anna tämän lannistaa! =)

Ja samat jutut mulla olis jos olisin ilman nikkiäkin, ja silti moni minua inhoavakin vain juttuihini vastailisi. Sikäli huvittavaa!!! :D

Mutta siis olis kiva jos tuollainen palsta tulis niin täälläkin monen elämä helpottuis kun ei olis A-C mukana nikkineen! =)

Vierailija

Enkä ole koskaan ketään vaatinut kirjautumaan sisään. Jos joku ei halua niin ei halua ja se ei minulle kuulu.

Ja hyvähän se on että on tällainen nikitönkin palsta jossa voi kirjoitella anonyymisti ne jotka haluaa. Itse kyllä olen aina siitä huolimatta nimimerkillä. Joskus jos on joku henk.koht. asia josta en halua kertoa nimellä olen vierailijana mutta koskaan en ole siitä huolimatta ketään haukkunut enkä provoillut. Ei yksinkertaisesti kuulu tyyliini. =)

Ja mitä noihin riitelyjuttuihin tulee niin niihin en ole osallistunut edes ilman nimimerkkiä koska riitely ei kiinnosta yhtään. Jos haluaisin riidellä, niin aivan vapaasti voisin tehdä sen nimelläkin. =)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En nyt tarkoita Ann-christinin ja Telhon (ja ketä niitä kivojen kirjoittajia vielä onkaan) ns hömppäketjuja, ne on kivoja galluppeja eikä ole väliä kuka niitä aloittaa ja millä nimellä osallistuu. Nämä hauskat kirjoittelijat (edellä mainitut) eivät ole, ainakaan minun silmiini ei ole osunut, koskaan leveilleet sillä että " uskaltavat" osallistua keskusteluun nimimerkillään koska eivät osallistu ns riitelyihin, joten eipä ne ärsytäkään ainakaan minua yhtään.

Mutta kun on täällä ollut niinkin että joku tulee leveilemään kypsyydellään nimimerkki-kirjoitteluun vedoten kun hän uskaltaa, se on vähän tyhmää, koska on provoilua ja tahallaan riidsnkylvämistä. Mutta kivat viestit siis aivan sama kuka niitä laittaa ja millä nimellä :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat