Tuosta äiti-mammasen parjaamisesta tulee yksi lapsuusmuisto mieleen

Vierailija

Tämä tapahtui esikouluaikoinani. Oli kevät ja muilla lapsilla oli jo lenkkarit, mutta minulla oli vielä kumisaappaat. Tästäkös toiset lapset keksivät sitten kiusata minua. No, katselin sitten kenkärivejä tarhan naulakossa ja huomasin, että siellä oli yhdet talvisaappaatkin. Puolustuksekseni keksin sitten tämän havaintoni muillekin ilmoittaa. Pahaksi onnekseni talvisaappaat kuuluivat samassa tarharyhmässä olevalle vammaiselle pojalle (tätä en huomannut havaintoa tehdessäni), olkoon hänen nimensä vaikkapa Lauri (nimi muutettu), joka oli pyörätuolissa. Muut lapset sitten tästä havainnostani suivaantuneena ilmoittivat, että " jos vaikka Laurin jalkoja palelee" ja pakottivat minut pyytämään Laurilta anteeksi sitä, että olin häntä " haukkunut" . Halatakin piti.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

ja me köyhät lähiöperheet corolloinemme olemme Lauri-poika.

Äiti-mammanen siis keksi hätäpäissään pilkata huonompiosaisiaan mutta saikin siitä kakkaa niskaansa ja nyt hänen pitäisi halata meitä ja pyytää anteeksi.

Vierailija

Nyt karautat karvanopat keikkuen pyytämään anteeksi, ei sua _haukuttu_ Lauri-pojaksi vaan verrattiin häneen ja hänen kohtaloonsa aikoinaan toppakenkien suhteen.

Olikohan hänen jaloissaan oikeasti muuten huono verenkierto vai miksi piti toppakenkiä keväällä? Ei se vammaisuuteen sinällään varmasti liity, ellei äitikin ole vammainen...tuskin pieni pyörätuolipoika itse valitsee aamulla kengät kouluun :)

Vierailija

Sosiaalinen elämäni jäi tältä päivältä aika vaisuksi ja todennäköisesti sen vuoksi tutustuin tähän äiti-mammas-juttuun, ja enpä kyllä todellakaan ymmärrä miksi asia paisui näinkin suureksi (mielestäni ä-m ei kirjoittanut mitään niin ihmeellistä), mutta joka tapauksessa

tämä viestiketju oli hulvattoman hauska! Alkutarinakin oli hyvä, mutta jatko vaan parani...Sainpahan päivän parhaat naurut, siitä kiitos kirjoittajille.

No taitaa kyllä näin väsyneenä naurattaa vaikka mikä...

(Tämän tarkoitus ei missään nimessä ollut loukata ketään, nauratti vaan niin...)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat