Onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Sivut

Kommentit (565)

Vierailija

Isoäitini kuoli yllättäen sairaskohtaukseen nuorella iällä. Kuolema oli siis täysin odottamaton ja suuri järkytys. Isoisäni huomasi kuoleman jälkeen, että talossa ollut jonkinlainen rukoustaulu tai vastaava oli jostain syystä nurinpäin. Yleensä se oli oikeinpäin. Taikauskoisethan uskovat, ettei loitsu tai rukous toimi silloin.

Taulussa luki: suojele minua pahalta, yllättävältä kuolemalta.

Täytyy siis sanoa, etten usko että millään olisi voitu kuolemaa estää. Ihminen vain etsii ympäriltään merkkejä ja muita, joilla selittää tapahtumat.

Vierailija

aiemmin kirjoitin ja totesin, että voi tuntua todelta, mutta ei voi sitä olla. En usko näihin salaattikulho leijui -juttuihinkaan alkuunkaan. Monet tarinat täällä ovat tosi mielenkiintoisia ja pysäyttäviäm enkä niitä teilaa, vaikka osaan voi keksiä selityksiä ja sattumia. toisissa taas on liikaa yhtymäkohtia mm. elokuviin ja tv-sarjoihin tai vain sellaisiin tarinamuotoihin, joita on aina kerrottu. Siis nämä hahmot takapenkillä, aarteet paikoissa, jossa on ollut muinoin asutusta ja muut tämän kaltaiset.

Lisäksi luulen, että osa ihan ajanvietteekseen keksii tänne palstalle juttuja ja naureskelee sitten, kun jengi reagoi niihin. Ja kun täälläkin on kysytty, että mitä iloa joku tästä saisi, niin en keksi minäkään, mutta jollain kaveriporukalla voi olla hyvinkin hauskaa luoda tänne joku hahmo, jolle aina käy kaikenlaista. Siis muissakin yhteyksissä kuin tässä ketjussa.

Vierailija

esim. mieheni on aina kulkenut vieraissa, ja aina välillä jokin mulle vaan sanoo, että tarkasta sen puhelin tai seuraappa touhuja, ja aina olen osunut oikeaan.

Vierailija

äitini mummo sanoi eläessään aina että vuonna 1978 tapahtuu hänelle jotain suurta.. loppupeleissä hän halvaantui silloin ja pian sen jälkeen kuoli.

ukkini sensijaan näki unessa lottonumeroita, 6 oli varmaa ja seitsemänneksi numeroksi oli pari vaihtoehtoa.. unessa sanottiin lopukis että älä lottoa, elät onnellisempana ilman niitä rahoja! no ukkini unohti unen joten ei muistanut lotota, mutta kun lotto alkoi muistui uni mieleen ja hän ehti mummilleni luetella numerot, joilla hän olisi oikeasti voittanut 7 oikein. mummia tais vähän ottaa päähän kun ei ukki ollut lotonnut numeroita!! =)

ukkini on myös nähnyt jo minun ollessani raskaana että synnytän pojan josta tulee juoksija, no poika on nyt syntynyt, saas nähä tuleeko juoksija!!

itselläni on sensijaan jokin vaisto esim. autolla ajaessa että kun ajattelen jotain ihmistä niin hän tulee vastaan. aistin myös jostain usein jos meille on tulossa vieraita, monesti olen ollut ihan varma että tänään " pekka" tulee kylään ja silloin on myös tullut!!

Vierailija

Mulle kävi toissa syksynä outo ja mukava sattuma. Ajoimme mummolasta kotiin. Mua vaivasi kamala vauvakuume ja silloin vielä luulin mieheni olevan sitä mieltä että lapsilukumme on jo täynnä. Ajattelin siinä pimeässä autossa istuessani että jos tietäisin saadaanko vielä lapsi niin ei tarvitsisi näin kovasti asiaa miettiä. Mietin että jos jonkun merkin saisin, jos vaikka katuvalo sammuisi edessämme merkiksi. Matkaa tällöin kotiin oli enää pari kilometriä. N. kilometri ennen kotiin saapumistamme koko edessä olevalta katuosuudelta sammui valot, monen sadan metrin matkalta. Outo rauhallinen olo tuli sen jälkeen enkä enää asiaa sillä tavalla miettinyt. (Ja aikalailla hämmästynytkin olo.)

Oli aika tehokas merkki: nuorimmaisemme on nyt puolivuotias!!!

Vierailija

Olin siellä useimmiten yksin, luullakseni ainakin ;D

Useasti kävi niin, että ovet joiden piti olla iaki, olivatkin kiinni ja vice versa. Ajattelin, että ehkä siellä oli puliukkoja tms.

Kerran kuitenkin ollessani taas siellä yksin, erään huoneen ovesta kuulu voimakas jyskytys monta kertaa. Ovi oli lukossa. Ensin koputin oveen ja huusin, että onko sinne jäänyt joku (toista kautta ei huoneesta päässyt pois, ja olin siis sen oven itse lukinnut) ennen kuin avasin oven.

No, huoneessa ei arvatenkaan ollut ketään. Silloin huomasin ensimmäistä kertaa, että ovessa, huoneen sisäpuolella oli isoja, mustia kengänjälkiä todella korkealla. Joku oli siis potkinut ovea. En tiedä olivatko ne aiemmin siinä, en niitä ollut koskaan huomannut.

Äänelle en saanut selitystä, eikä se koskaan enää kuulunut. Tosin ovenkin pidin auki sen jälkeen aina.

Talossa oli tapahtunut kolmen venäläisen hirttäminen joskus 1900-luvun alkupuolelle, mutten tiedä missä huoneessa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kesämökillämme aika tuntuu tekevän " luuppeja" . Eli jo tapahtuneet asiat tapahtuvat uudelleen. Esim. kun siivosimme mökkiä talvikuntoon eräänä vuonna keitin ison kattilallisen vettä hellalla tiskiä varten. Kun vesi oli kiehunut, kaadoin sitä pesuvateihin tiskiä varten. Jonkin ajan kuluttua sen jälkeen kun olin tiskannut, menimme mieheni kanssa makuuhuoneeseen keräämään tavaroita. Kuulimme molemmat ensin jonkin aikaa kiehuvan veden ääntä ja sen jälkeen veden kaatamisen ääntä. Makuuhuone sijaitsee keittiön vieressä, mutta nyt ei keittiössä mikään enää oikeasti kiehunut. Olisin kiinnostunut kuulemaan, jos muilla on samanlaisia kokemuksia. Yleensä kyseessä ovat nimenomaan äänet, jotka toistuvat.

Tällaista tapahtuu joskus minulle, sekä etiäisenä että " takiaisena" eli äänet kuuluvat uudelleen tapahtuman jälkeen. Hauska ilmiö, outo todella. :)

Vierailija

olin ala-asteella yhden luokkakaverin luona yötä. Olimme kahdestaan kaverin kotona ja päätimme pelata spiritismiä. Aloimme pelkäämään liikaa ja lopetimme pelin hyvin lyhyeen (vaikka mitään erikoista ei tapahtunutkaan). Vietyämme lasin takaisin kaappiin ei mennyt kuin hetki ja kuului räsähdys. Lasi oli mennyt rikki kaapissa. Kirkuen juostiin kaverin huoneeseen, laitettiin ovi lukkoon ja painuimme peiton alle piiloon. Oltiin ihan paniikissa kunnes kaverin isä vihdoinkin tuli kotiin..sen jälkeen en ole pelaillut kyseistä peliä edes leikilläni.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Yhtäkään tosissaan kerrottua kummitusjuttua " elävistä esineistä" en ole kuullut, ja olen sentään lukenut aiheesta aika paljon. Mikä ei tietenkään tarkoita, ettei niitä voisi olla, mutta pidän sitä kuitenkin aika epätodennäköisenä. Varsinkin, jos tämä jäi ainoaksi kerraksi, kun jokin eloton uhkasi henkeäsi.

Vierailija

toinen oli siskoni mies ja hän kuoli salamaniskuun mökillä ollessaan. Toinen oli isäpuoleni, jolla oli tapana haukkua meitä lapsia päivittäin, hän kuoli aivoverenvuotoon. No, en usko että juuri minulla oli jotain tekemistä asian kanssa..

Kun pappani kuoli, ja kantajat olivat juuri viemässä arkkua kirjosta ulos, ovet aukenivat yllättäen itsestään.

Tuttava perheeni asuivat aikoinaan talossa jossa oli pahoja henkiä. Äiti melkein kuoli heidän tehdessään muuttoa pois, kun hyllystä avautui niin voimalla laatikko että hän lensi selälleen lattialle ja löi päänsä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat