Ei jumankauta! Naapuri häiritsee elämäämme..

Vierailija

Naapurin raskaana oleva kissa polttelee piippua ja tupakkia parvekkeella. Savu tunkeutuu meille kotiin sisälle. Lisäksi eikö tuo piipun polttelu olekkin vaarallista kissanpentu alkioille? Naapureilla on myös saksanpaimenkoira joka ryyppää joka päivä ja soittaa saksalaista hevimusiikkia täysillä.. Voinko soittaa isännöitsijälle vai soitanko suoraan poliisille? entäs voiko Fbi tehdä asialle mitään?

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Sitten kun tulin yksi päivä kotiin se makasi jalkakäytävällä käpälät selän takana tassuraudoissa. Poliisiautoja joka puolella. Selvisi sitten, että se oli luukuttanut siitä parvekkeelta muka poltellessaan koko kaupunginosan harakoille subutexia.

Vittu että vituttaa, vasta ostettiin asunto ja ei kukaan meille kertonut että tämä on tämmönen pillerilinna, joka toinen asunto on kaupungin asunto. Kyllä köyhät pitäis panna johonkin omiin ghettoihin.

Nyt on vitun kipee silmätulehdus kun kaikki aika menee ovisilmästä kytätessä. Suurin osa rapun misuista taitaa nimittäin kuitata kaikki vuokrat maailman vanhimmalla luottokortilla.

Vierailija

aivan satavarmasti sillä katilla ja sakemannilla on myös biseksuaalinen suhde keskenään. Siitä on tosiaankin tehtävä loppu!!!

Mulla olis sellainen vinkki antaa, että meilläpäin pyörii sellainen oravajengi joka uhkailee mielellään esim. ulkoilevia koiria! Sä voisit ottaa siihen yhteyttä!!

Nimittäin kerran kun mä olin kauppaan lähdössä, niin se oravien pomo kävi sanomassa mulle, että sano sille koirallesi, että se läski on seuraava! Ai että mä pelästyin, mutta enemmän mun koira pelästyi, kun mä kerroin sille terveiset...

No oli siitä se hyöty, että mun koira ei enää lorviskele kusilenkeillä, vaan suoriutuu sivuilleen vilkuilematta suorinta tietä kotiin turvaan.

Ai niin, ja pointti on se, että mun koira ei enää ole sen koommin myöskään viihtynyt parvekkeella vittuilemassa lähipuiden oraville!

Vierailija

Ei ketkään muut polta raskausaikana,kuin tuollaiset kouluttamattomat nuoret naaraat.

Taatusti ei edes tiedä niiden kaikkien pentujen isiä!

Ja kuka maksaa silloin elatusmaksut?Me veronmaksajat tietysti!

Nyt mä soitan kyllä KELAAN,koska varmana ne kusettaa jotain asumistukiakin!

Vierailija

isännöitsijä, joka oli erään kirjoittajan kesyrotan serkku, ottaisi vara-avaimet ja tekisi pikaisen päälipuolisen tarkastuksen Sakemannin ja Kissan asuntoon. Voisi moni mysteeri selvitä.

Vierailija

Meidän naapurissa asuu yks teinikissa, ja sillä on yhdeksän pentua ja aivan varmana ei ees tiedä isien nimiäkään. Ja yks kolli siellä juoksee yhtenään! Aina muutenkin ovat ihan tuhannen päreessä. Sit se teinikissa sähisee aina niille poikasilleen ja jättää ne yksinään kun häipyy kujille mouruamaan sen kollin kaa. Oon kuullu huhuja, että se kolli asuis niillä, mut silti se teinixkissix nostais jotain tukia KissojenElatusLAitokselta. Soitan ihan kohta kissansuojeluyhdistykseen niistä pennuista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat