Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?

Vierailija

Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.

Sivut

Kommentit (799)

Vierailija

BUBBIkset oli yksittäispakattuja, HUBBA BUBBA myytiin pötköissä. Eikö kukaan muu muista bubbista?

Mäkin muista Sveitsinsuklaan ja sen tv-mainoksen " Sveitisinsuklaa, pehmeää harmoniaa, mm-mmmm"

Ja Large-patukka, se oli kai aika lyhyen aikaa markkinoilla.

En muista valmistajaa, mutta ainakin -87 oli myynnissä litran pakkauksissa sellaista vanilja-pähkinä -jäätelöä, hopeanvärisessä pakkauksessa. Oli hyvää.

Joku muisteli tuolla aiemmin niitä toffeepusseja, joissa oli vaaleaa toffeeta ja tummaa toffeeta samassa, paperipäällysteisiä karkkeja. Muistaakseni Fazerin. No, olen ostanut niitä irtokarkkimyynnistä, niissä on ollut näitä tarjolla. Hyviä! Aivan kuten Hopeatoffeeta, nämä toffeet olivat siis " samaa sarjaa" .

Vierailija

Chymoksella oli myös joskus 70 tai 80 luvulla Suuria seikkailijoita, jotka oli esim. astronautin mallisia hedelmäkarkkeja. Ja vanhat Teddy-karkkiaskit oli myös ihania. Niissä oli varmaan jotain atsovärejä jonka vuoksi niitä ei voi enää tehdä :( Sitruuna- ja salmiakkipommit... Näitähän löytyy. Ei ole irtokarkit enää niin hyviä kuin ennen.

Olen ollut Chymoksella/Fazerilla töissä ja siellä väittävät, että Fazerin parhaiden resepti on edelleen alkuperäinen. Itse en niistä tykkää ollenkaan.

Vierailija

ja pakastimessani odottelee bravon mac-mehujää. parempaa ku alkup.

ja noista Malla ja Maffe -jogurteista?? Koska niitä on ollut?? Kuulostaa tooooooooosi tutulta ja mä olen syntynyt -80. Kun jotain tollasia oli munkin lapsuudessani, olivat ihania!!

Oi ja Jive-jäätelö.. Ja sit tää opal fruits bounty, uuhhh..

Vierailija

Jotkut ehti jo mainita mun suosikkeja jäätelöistä. Nimittäin sitä Muumi-laksitsijäätelöä ja (varsinkin) Sokkarin omenapehmistä on kaivattu täällä myös.

Joku kaipaili Dr. Pepperiä. Itse olen nähnyt sitä limpparia Euromarketissa (Jyväskylän maalaiskunnassa).

En jaksanu lukea kaikkia viestejä, joten voi olla että nää on jo mainittu. Mutta muistatteko Estrellan Salsa-dippijauhetta ja sitä Jacky-jogurttia, missä oli kolme kerrosta (alin oli punaista hilloa, keskellä muistaakseni toffeejogurttia ja päällä vaniljajogurttia)?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat