Muita, joilla syystä tai toisesta selvä juhannus??

Vierailija

Minä olen ollut tässä joko raskaana tai imettäen niin monta vuotta, että en edes muista ; ) Nyt en tosin kumpaakaan, mutta alkoholinsietokyky on niin huono, että en ota kuin korkeintaan yhden siiderin. En siis absolutisti ole, mutta hyvin huonosti maistuu alkoholi yleensäkään. Väkeviä olen ottanut viimeeksi milleniumina ja kärsin siitä sen kaksi päivää! Muita, joille ei alkoholi maistui? Ja katsotaanko teitä illanvietoissa kieroon sen vuoksi?

Kommentit (12)

Vierailija

Poitsu nukkuu jo ja just tultiin miehen kanssa saunasta ja masussa pikkuinen touhuaa omia juttujaan :D

Olen kyl ollut monena muunakin jussina selvänä, että eipä tämä nyt niin kummoinen juttu ole ;)

Vierailija

yks (ja ainoa) hyvä puoli oli tietty se että mä tienasin 50¿ kun kävin miehen setää kuskaamassa. muksu meni nukkumaan ja mä täällä syön jätskiä pahimpaan raivooni.

Vierailija

Meillä perheessä pienet lapset (4v ja 2x2v) ja jotenkin ei vaan tule edes mieleen alkaa ottamaan.

Isukki tossa otti pari saunakaljaa ja siihen jäi sekin. Jotenkin meistä (huom! siis myös miehestäni) tuntuu että lapsiperheen elämään ei alkoholi sovi.

Toki käydään kerta pari vuodessa tyttö ja poikaporukassa vähän ulkoilemassa ja silloin yleensä otetaan ihan kunnolla, mutta ei siis koskaan lasten nähden.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat