Julkkikset! Keskustellaan tämän otsiko alla! Me samassa tilanteessa olevat?

Vierailija

Ei nimiä kuitenkaan julki!!!!!

Onko kiva palstailla? Musta on vapauttavaa kun kukaan ei oikeasti voi tunnistaa tämän koneen välityksellä....

Sivut

Kommentit (261)

Vierailija

Siis siskot auttakaa nyt, kenelle vois tulla yöksi? Juhania ei löydy mistään ja mä en helvetti kiipee enää partseille. Muuten ens viikolla juhis ostaa mullekin sen vihkisormuksen, saman tyyppisen mikä sil itellään jo onkin. Oi kun vaan sais se vauva alkusa, Juhania perempaa isää ei olekaan! -Leila-

Vierailija

Moi kaikki!

Teemu osti mulle uuden kauppakssin.Se on ihana. Ja tietty punanen.Nelsiovisen otin siksi,että saan ostokset helpommin sisään.Muistatteko te sen mun 200dollarin kassin, missä oli mun poikien kuva?Se oli mulla toissakertana kaivolla mukana.No, ton mun uuden kauppakassin konepeltiin tulee kans sellanen kuva.Se on ihana!!

Mä lähden nyt shoppailee.Kone lähtee parin tunnin kuluttua, jätän ton kauppakssin flygarille odottelee.Käyn Milanosta kengät ja vyön ostaa. Mut hei, tuun jo huomenna..Kohta onkin kaivon päätösbileet ja joudutaan siirtyy tiikeriin.

moikka moi.

Sirpa

Sirpa

Vierailija

tästä palstasta. Jännittää iha sikana ku on tuas keikka eessä. Jospa tää vähä rentouttas. Mie lähetän tässä terveisii kaekille, etenkii niille jotka iänesti minnuu sillon talavella Idolskisassa.

Vierailija

Oottehan muutkin tulos tänää uuteen Sedun paikkaan STUDIO 51:n? Mul myös avain Club Privén, onx muita? Näihän Sedu kertoi Iltasanomille:

[b]Yksi Studio 51:n erikoisuuksia on Club Privé, jonka jäseneksi monet tahtoisivat, mutta harvat pääsevät. Privén asiakaskunta valitaan tarkoin, ja jokainen klubiin päässyt saa oman avaimen. Yökerhon odotetaankin nousevan erityisesti julkkisten suosioon.[/b]

Marika F ei avainta ainakaan saa, eikä Jassu! Funille ei myöskää tiedossa! Ihanaa et siel on alue meille oikeesti julkkiksille, tätä on ootettu Suomeen! Mulla on jo uudet vaatteet viikattuna sängylle ja saapikkaat eteisessä odottaa lähtöä. Ainu on tää mun tukka, helvatin ohut! Siks mun on pakko viel tänään (kohta) lentää Lontooseen kampaajalle. Mikkosen Nina olis halunnu laittaa mun hiukset :/ Kääk, sillä oli viimex kynnealuset taikinassa kun näin! Sanoin et mul jo kone varattuna ja Teemu hoitaa lapsia, uskokohan? Kuka nyt bailaa lähtee sellasella kotiäitilookilla, ei kiitos!

Mut hei, koneen kapteeni soitti mua kentälle, finnair kone venaa matkustajineen kiitotien päässä mua, pitää mennä! Bissnesssss luokassahan mä lennän tietty, paluu matkalla juon mukavat pohjat jo koneessa! Teme ei saanu yksityistä konetta näin pienel varotusajalla...

Sirpa

Vierailija

Siis apua! Miten helvetissä mä tästä sotkusta selviän? Kimi on vissiin saannut selville,ettei mua kiinnosta muutakun sen rahat..Nyt se perkele on sitten Kanarialla kostotoimissa...No,todennäköisesti se reppana rauhoittuu, kun käyn kattomassa muutamat kisat.Mä en kyllä tiedä mitään niin tylsää kun stondata siellä tallissa ja katsella muka kiinnostuneen näköisenä kun toinen kiertää rataa...

Hei tytöt, nyt pitäs pitää pikkujoulu kekkerit!

Mihin mennään ja koska? Ehdotuksia? Oisko jo ens viikonloppuna?

Jensku

Vierailija

Onneks alko toi formula viikendi. Mä en olis jksanu enää yhtään " ollaan vastanaineita" kuhertelua..huhu huh. Tää on sellasta kulissit pystyssä pitämistä.. Eihän me häiden jälkeen oltu ees sen veneellä, tai siis SE oli, mä olin mutsin mökillä oiilossa julkisuutta. Tälläkin hetkellä varikkoalueella on feikki-jenni, uppoaa mediaan ihan täysin ja mun ei tartte olla aina paikan päällä.

Mua on vähän kauhistattunut kun lehdissä on juttuja tyyliin ei J olis nainnu K:ta, jos K:lla ei olis rahaa..tottahan tuo, mutta miten ihmeessä ne on sen saannu tietää??

J

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat