Kertokaahan:Nolointa mitä on sattunut sekstaillessa?

Vierailija

Kun täällä on kerta ollu ketjuja missä porukka kertoo noloja kännikokemuksia ja väsyneenä mokaamisesta, ni eiköhän pistetä viel seksijuttujakin!!:)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Nolointa oli suhteen alkutaipaleella kun seksiä oli ja PALJON!!!

*oi niitä aikoja*

No,emätin hankautui vereslihalle ja jouduin menemään lääkäriin kipujen ja vuodon takia..pikkasen nolotti ja lääkäriäkin hymyilytti.

Nykyään ei moista vaivaa,3 lasta ja vähän seksiä =o(

Vierailija

löytyi todella vain yksi sukka tälle täydelliselle ja täydellisesti pukeutuneelle herralle....hän tuumaili, että kiva mennä kotiin yhdellä sukalla....niin ja sekin vielä, että kun etsimme sitä sukkaa kuumeisesti niin lakanoissa oli verta kun mun kuukautiseni eivät sitten olleetkaan kunnolla loppuneet sillä kertaa ja niin siinä lopulta kävi, että toinen " pari " tuli meitä hakemaan meidän huoneesta, niin se naispuolinen huomasi tämän hukassa olevan sukan sen miehen housun lahkeesta roikkuvan ! onneksi ! mutta olipa makee yö silloin !

Vierailija

kun tyyppi ja seksi ei kiinnostanut itse asiassa ollenkaan. Niitä harvoja kertoja kun olen tällaiseen alentunut. Seurustelimme pari viikkoa ja se oli jälkeenpäin ajatellen kuvottavaa. Ensimmäisen seksimme aikana mies vonkasi mua pitkät kalsongit jalassa, ja kun sekstasimme äänet kruunasivat asian. Ajattelin kokoa ajan, että ihan oikein tolle, mitäs on noin tylsä. Sama tyyppi ilmoitti pesevänsä oman vehkeensä ennen toimitusta, kun se haisi. Kyllä himotti sen jälkeen! Ei ihme että se oli just lempattu.

Vierailija

noh, ei paljoa tarvinnut tätä sälliä houkutella kun mentiin minun luokseni ja rupesimme itse hommiin. pettymys oli valtava, tällä gigololla oli aivan tajuttoman pieni pippeli! :O urhoollisesti kestin loppuun asti ja jätin tän gigolon lattialle makaamaan kun itse päätin mennä omaan sänkyyni nukkumaan. siinä noustessa pääsi aivan tajuton emätinpieru, enkä saanut sitä loppumaan vaikka kuinka yritin! :D voi hittolainen että hävetti! olen laittanut sen täysin tuon pienen pippelin piikkiin, kun harvoin on sen jälkeen tuollaista tapahtunut...

Vierailija

ehkä hieman kiihkeämmin kuin nyt, 3 lapsen ja 18 yhdessäolovuoden jälkeen. No olimme jälleen kerran lempipuuhassamme mieheni sängyllä. Kuinkas ollakkaan sängyn pohja pettti ja koko sänky hajosi. nauruksihan se homma meni ja vieläkin naurattaa kun muiselee juttua.

Vierailija

En tiedä niinkään, oliko tuo nyt niin noloa, mutta kummallista... Oltiin miehen kanssa hotellissa viettämässä kiihkeää viikonloppua ja puuhailtiin varsin kiihkeästi. Kerran sitten seksin jälkeen kondomi olikin luiskahtanut jonnekin, emmekä kertakaikkiaan keksineet sitä mistään. Ei ollut missään petivaatteiten tai lakanoiden välissä, ei patjan välissä, ei lattialla, eikä tosiaan minuunkaan ollut jäänyt (piti sekin vainoharhaisesti tarkistaa varsin perusteellisesti). Etsittiin perinpohjin läpi koko pieni huone, mutta siitä ei siis ollut hajuakaan. Seuraavana aamuna lähdettiin kotiin päin, ja vieläkin mietityttää, että minne hittoon se oikein meni, ja kukakohan sen joutui joskus mistä lie varsin kummallisesta paikasta keksimään... :-/

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

vieläkin mietityttää, että minne hittoon se oikein meni, ja kukakohan sen joutui joskus mistä lie varsin kummallisesta paikasta keksimään... :-/

Vierailija

Vaan olisipa sitten aikamoista huolettomuutta kaikkien tämän jälkeen tavanneiden gynekologien sun muiden osalta, jotka sinne ovat tiirailleet... :)

Lainaus:

Jospa se on edelleen siellä jossain sinun sisälläsi muumioituneena...? ;)

Vierailija

Päädyin työkaverini kanssa joka on mua yli kymmenen vuotta nuoremepi jatkoille..nukahdin kesken puuhien ja heräsin aamulla ja häivyin kotiin! Kyllä nolotti nähdä tuota työkaveria, niin paljon että oli vaihtaa duunia. Siis ei niikään tuo nukahtaminen vaan oli kauheaa nähdä aina tuota nuorta jätkää...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat