Tv:ssä, jossain seksidokumentissa väitettiin, että yhdynnässä saatu orgasmi ei ole totta...(siis naisten kohdalla tietty)

Vierailija

Kuulemma vain todella harva nainen kokee sen. Yleisempää on klitorisorgasmi.

Dokumentti tuli vuosia sitten, mutta asia jäi vaivaamaan. Onko asia todella näin?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Minulla ei klitoriksella ole oikein mitään virkaa, sen hierominen tuntuu lähinnä kiusalliselta (+ se on niin pieni, että vällillä ihmettelen, onko sitä edes). Mutta saan upeita veret seisauttavia orgasmeja kun olen päällä ja jännitän reisilihaksia yms. Sormilla ei ole mitään virkaa!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

että monilla on todellinen ongelma se, ettei ymmärretä lukemaansa.

Ja tällä tarkoitan nimenomaan sinua nro 16. Lukemisen ymmärtämisen taito olisi hyvä hankkia siinä iässä kun harrastaa seksiä. ;-)

Luepa uudelleen 14:n vastaus... Tarkoituksena oli sanoa (jonka me muut kuin sinä ymmärsimme) että sekä ns. yhdyntäorgasmissa että klitorisorgasmissa supistelee emätin.

Vierailija

inorkun saan myös ilman dildoa ja penistä, jolloin tunnen emättimen supistelun. Klittaorkussa emättimen suuosassa tuntuu vain vähän jotain, todella vähän verrattuna emätinorkkuun.

No onneksi et sentään väittänyt, että " emätin on tunnoton elin" kuten joku joskus aiemmin.

Vierailija

mä olen saanut emätinorkun ILMAN KLITORIS-kiihotusta elämässäni nyt 3 kertaa ja se viimeisin tapahtui edellispäivänä, kun olin todella kiihottunut ja ratsastin mieheni päällä. ja tänä aamuna yritin uudelleen mutta en onnistunut, joten piti ottaa sormet mukaan.

muuten saan joka kerta sormilla auttamalla orkun.

mutta nyt taisin oppia sopivat tyylin ja asrnnon siihen - ai ai kun taas panettaa... :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Asiaa voi testata tosin esim. tekokaluilla. Kalu sisään ja hinkkaa klitorista. Kun saat klitorisorgasmin niin huomaat kuinka emätin kouristelee ja supistelee sen tekokalun ympärillä. Ihan sama juttu tietty aidonkin tavaran kanssa.

Voi sentään :) olen kyllä usein runkannut klitorista dildo sisälläni, ja orgasmi on erilainen. Peniksen eli miehen kanssa naidessa en malta tehdä niin, koska pilden stimuloinnilla saa aivan mielettömän orkun, ja se tuntuu erilaiselta. Kokeilkaapas joskus, älkääkä vain lukeko kirjoja.

Suomessa on muutenkin vähän sellainen mentaliteetti, että jos joku vaikka lehdessä valittaa, ettei oikein saa orkkuja niin vastaus saattaa olla tyyliin " ei se ole niin tärkeää..naiset...miehet...jutelkaa..hellikää" kun taas ei-suomalaisissa lehdissä annetaan käytännön ohjeita miten voi opetella tekemään orkut. Kyllä orgasmi on tärkeä!

Vierailija

Minä saan orgasmin ilman mitään ärsytystä;yöllä unissani tulee joskus jysähdyttävä orgasmi ilman mitään koskettelua.Outoa ehkä, mutta totta.

Vierailija

mutta siis nyt, monen vuoden jälkeen, sain keinuttamalla itseäni miehen päällä. en muista nojauduinko vähän eteenpäin.

aahhh. hyvältä tuntui. MUTTA vaikeaa sen on ainakin mulle. koska yli 10 vuota seksiä harrastaneena VAIN 3 emätin-orkkua.

pyllstä saan joskus heti, kun kalu työntyy sisään, joten se on välillä tosi herkkä (yliherkkä).

aaahh.

Vierailija:

Lainaus:

Minä saan orgasmin ilman mitään ärsytystä;yöllä unissani tulee joskus jysähdyttävä orgasmi ilman mitään koskettelua.Outoa ehkä, mutta totta.

Vierailija

" In human anatomy, the Skene' s glands (also known as the lesser vestibular or paraurethral glands) are glands located on the upper wall of the vagina, around the lower end of the urethra. They drain into the urethra and near the urethral opening. The location of the Skene' s glands is also known as the Gräfenberg spot or G-spot; the general area is the urethral sponge. The Skene' s glands are homologous with (that is to say, the female equivalent of) the prostate gland in males.

Skene' s glands are the probable source of female ejaculation.

In 2002, Emmanuele Jannini of L' Aquila University in Italy showed that there may be an explanation both for the phenomenon and for the frequent denials of its existence. Skene' s glands have highly variable anatomy, and in some extreme cases they appear to be missing entirely. If Skene' s glands are the cause of female ejaculation and vaginal orgasms, this may explain the observed absence of these phenomena in many women.

The milky fluid that emerges during female ejaculation has a composition similar to the fluid generated in males by the prostate gland. Forceful orgasms with clear liquids are actually instances of urinary incontinence that occur with orgasm. The physiological reason for such reactions is a composite of the relaxation effects of an orgasm as well as high stress on the bladder resulting from the need to urinate.

The glands were named after the physician who described them first, Alexander Skene"

http://en.wikipedia.org/wiki/Skene' s_glands

Niin se vain on, että kaikki naiset ei saa eikä kaikki ejakuloi ;)

Vierailija

" Vaginal versus clitoral orgasms

A distinction is sometimes made between clitoral and vaginal orgasms in women. An orgasm that results from combined clitoral and vaginal stimulation is called a blended orgasm. Many doctors and feminist advocates have claimed that vaginal orgasms do not exist, and that female orgasms are obtained only from clitoral arousal. Recent discoveries about the size of the clitoris ¿ it extends inside the body, around the vagina ¿ would seem to support this theory. On the other hand, other sources argue that vaginal orgasms are dominant or more " mature."

This latter viewpoint was first promulgated by Sigmund Freud. In 1905, Freud argued that clitoral orgasm was an adolescent phenomenon, and upon reaching puberty the proper response of mature women changes to vaginal orgasms. [5] While Freud did not provide evidence supporting this basic assumption, the consequences of the theory were greatly elaborated thereafter.

In 1966, Masters and Johnson published pivotal research into the phases of sexual stimulation. Their work included women as well as men, and unlike Kinsey previously (in 1948 and 1953), set out to determine the physiological stages leading up to and following orgasm. [6] One of the results was the promotion of the idea that vaginal and clitoral orgasms follow the same stages of physical response. Additionally, Masters and Johnson argued that clitoral stimulation is the primary source of orgasms.

This standpoint has been adopted by feminist advocates, to the extent that some hold that the vaginal orgasm was a mirage, created by men for their convenience. Certainly many women can only experience orgasm with clitoral stimulation, either alone or in addition to vaginal stimulation, while (less commonly) other women can only experience orgasm with vaginal stimulation. The clitoral-only orgasm school of thought became an article of faith in some feminist circles. Alternatively, some feminists instead feel the clitoral orgasm robs females of the source of the womanhood.

A new understanding of vaginal orgasm has been emerging since the 1980s. Many women report that some form of vaginal stimulation is essential to subjectively experience a complete orgasm, in addition to or instead of external (clitoral) stimulation. Recent anatomical research has pointed towards a connection between intravaginal tissues and the clitoris. It has been shown that these tissues have connecting nerves. This, combined with the anatomical evidence that the internal part of the clitoris is a much larger organ than previously thought could also explain credible reports of orgasms in women who have undergone clitoridectomy as part of so-called female circumcision.

In some cases it is possible for women to orgasm through stimulation of secondary sexual organs (eg breasts), and in very rare cases, without any direct stimulation to the genitalia or the other specific erogenous zones, but instead stimulation of the non-specific zones (e.g. neck)"

Eli lukekaa uudempiakin juttuja ja hyväksykää se, että nainen voi saada erilaisia orgasmeja.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vaginal_orgasm#Vaginal_versus_clitoral_orgasms

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minulla ei klitoriksella ole oikein mitään virkaa, sen hierominen tuntuu lähinnä kiusalliselta (+ se on niin pieni, että vällillä ihmettelen, onko sitä edes). Mutta saan upeita veret seisauttavia orgasmeja kun olen päällä ja jännitän reisilihaksia yms. Sormilla ei ole mitään virkaa!

Minäkin olen koko ikäni nautiskellut yhdynnässä (ja nyt viime vuosina myös hieromasauvalla) saaduista orgasmeista.

Ruvettuani masturboimaan olen nyt harjoitellut myös klitoriksen hyväilyä. Hyvä vinkki oli tämä: makaa kylppärin lattialla niin, että hanasta tuleva vesi osuu suoraan klitorikseen. Tuntuu ihan hurjalta!! Ekoilla kerroilla en pystynyt siinä pitkään edes olemaan. Sitten kerran kokeilin olla vaan - tuloksena orgasmi.

Eli olisko niin, että klitoristakin voi totuttaa rajumpaankin ärsytykseen??

Kyllähän se klitoris tietysti rakastellessakin kaikenlaista huomiota ja ärsytystä saa. :)

P.S. Yhdynnässä tai hieromasauvalla saatu orgasmini on kyllä paljon voimakkaampi kuin tuo suihkulla, vain klitorista ärsyttämällä saatu orkku

Vierailija

korvienväli - koska kerran monet naiset saavat unissaankin orkun, ilman mitään mekaanista kiihotusta. eräs ystäväni sai kerran orkun kun mies suuteli häntä kaulalle...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat