Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille tulee vauvva, synnytän Naistenglinikalla...

Vierailija

gynegologi tutkii ja sitten synnytän. Lapsestani tulee psygologi. Ehkä joskus myös adobtoimme lapsen. Jos ei enään jaksa biolokisten lasten tekeminen kiinnostaa.

Mulla on nyt päällä flees kolitsi ja olen koti-äiti. Kuullostaako tutulta?

Sivut

Kommentit (187)

Vierailija

Sitäpaitsi mä en enää osta noita reima tekkeja ,koska ne tiket too hevy vaatteet on paljon kuulimpia. Mä en haluu olla mikään junti.harmi kun niitä ei saa stog manilta.

Mitä siihen vauvva kassiin muuten saikaan laittaa? Voiks siihen laittaa vauvvalle tavallista maitoo mukaan? Taikka äipälle jonkun kivan naisten lehden, esim. Vauvvalehden? Muuten mä oon kyllä saanu siihen kassiin kivasti menemään kaikki kamalat äp vaatteet.mitä en olis omalle vauvvvvalle ikänä laittanu päälle.eipä tartte niitä enään katella:;))DD

Vierailija

gotssonejakin. Mutta kantzii hei varoo,et ei me maha ihan segasin, tulee pian ribuli, mutta sit voi men apteekkiin ja ostaan vaikx hiilitapletteja, saakohan niitä syödä koko päksin? Illaks ostetaan sitten sikspäkki kaljaa.

Vierailija

Mun gundi gaveri on siellä ja sil on ihqt viixet ja siit tulee auto megaanikko ja sit se korjaa meidän pemarin niin et päästään gartsalle iltaisin pyöriin! Ja vavva viedään meidän äitille et saadaan sellast laatu aikaa yhdessä. Meillä on 1.2 vuotis yhdessä olo päivä ens viikolla ja sit me mennään paariin. Oon niin onnellinen! Käyx kateex?!!!!

Vierailija

oisin halunnu keisarin leikkauksen, mut lääkäri vaan sano, etten saa kun jonkun sektion!!!!!! Siis apua, mitäs nyt?????? Eiks mun lapsesta sitten tuukaan keisaria??????

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat